پیام تسلیت حجت‌الاسلام موسی‌پور در پی ارتحال آیت‌الله فاطمی نیا
کد خبر: 4057490
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

پیام تسلیت حجت‌الاسلام موسی‌پور در پی ارتحال آیت‌الله فاطمی نیا

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی ارتحال عالم متقی و عارف سالک، آیت‌الله فاطمی‌نیا را تسلیت گفتند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

خبر تلخ رحلت عالم متقی و عارف سالک، مرحوم مغفور حضرت آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

ایشان از اساتید عرفان نظری بوده و محضر بزرگانی همچون علامه آیت الله طباطبایی، آیت‌الله العظمی بهجت، آیت‌الله العظمی بهاءالدینی، آیت‌الله العظمی محمدتقی آملی را درک کرده و از مفسران صحیفۀسجادیه و نهج‌البلاغه و استاد علم اخلاق و علم رجال به‌شمار می‌رفت که در کنار سجایای اخلاقی فراوان و بهره‌مندی از فیوضات معنوی و آموزه‌های عرفانی؛ در مسیر خدمت به مردم گام‌های اساسی برداشت.

از ویژگی‌های این عالم وارسته همراهی وفادارانه با انقلاب اسلامی و امامین انقلاب و دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و سال‌های طولانی عمر شریف و با برکت خود را صرف ترویج معارف حقه اسلام نموده و با عشق به اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم السلام» در تربیت نفوس مستعده اهتمام وافر داشت.

اینجانب، رحلت این استاد برجسته حوزه علمیه و خطیب توانا را به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «مد ظله العالی»، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، خاندان مکرم ایشان و به مردم شریف و متدین ایران اسلامی تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه خداوند قادر متعال برای ایشان علو درجات و برای خانوادۀ معزا و مستفیضان از نفس گرمش صبر بر این مصیبت و اجر اخروی مسئلت دارم.

محمدحسین موسی‌پور

نمایندۀ ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام
captcha