نقش روابط عمومی‌ها در عرصه جهاد تبیین
کد خبر: 4057711
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

نقش روابط عمومی‌ها در عرصه جهاد تبیین

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه جهاد تبیین سربازان اصلی این جبهه بوده و نقشی اساسی دارند.

عباس مطاف، مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر

عباس مطاف، مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر، در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر، ضمن گرامیداشت 27 اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه جهاد تبیین سربازان اصلی این جبهه بوده و نقشی اساسی دارند.

وی با اشاره به هجمه‌های اخیر رسانه‌های معاند ادامه داد: روابط عمومی ادارات در برابر این رسانه‌ها که با هدف ناامیدی مردم از انقلاب و مسئولان کارآمد فعالیت می‌کنند، اصلی‌ترین وظیفه یعنی تبیین خدمات دولت و نظام را عهده‌دار هستند.

مطاف با تأکید بر اهمیت تبیین خدمات دولت تصریح کرد: این خدمات باید به بهترین‌وجه به مردم برسد چراکه موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود. 

این کارشناس حوزه رسانه در ادامه افزود: در وضعیت کنونی رسانه‌ها، مردم در انبوهی از اخبار و اطلاعات به‌ویژه اطلاعات منفی قرار دارند، اخبار مثبت در جهت تبیین و انعکاس صحیح خدمات دستگاه‌های اجرایی می‌تواند آرامش خاطر را برای مردم حاصل کند. 

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر در پایان با بیان واقع‌بینی و واقع‌گرایی به عنوان دو امر مهم در فعالیت روابط عمومی اظهار کرد: اضافه گویی و غلو در انعکاس خبر یک آفت است، باید خدمات واقعی را بازگو کرد که باعث اثربخشی مطلوب و جلب اعتماد مردم نسبت به دولت و مسئولان آنها در ادارات می‌شود.

انتهای پیام
captcha