پیام تسلیت استاندار بوشهر به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد
کد خبر: 4061934
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

پیام تسلیت استاندار بوشهر به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد

استاندار بوشهر به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد پیامی صادر کرد.

محمدی زاده، استاندار بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر  به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد پیامی صادر کرد و با اشاره به شخصیت ممتاز حضرت امام خمینی(ره) گفت: امام‌ خمینی(ره) بزرگترین شخصیت تاریخ معاصر است و باید ابعاد مهم شخصیتی ایشان برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.

وی اظهار کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی و جایگاه برجسته کشورمان در سطح بین‌المللی مرهون خدمات و زحمات و رهبری‌های داهیانه حضرت امام خمینی(ره) است.

استاندار بوشهر با اشاره به ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود: ۱۴ خردادماه مصیبت عظمی برای ملت انقلابی ایران اسلامی بود و ارتحال حضرت امام(ره) تمام مردم را داغدار کرد.

محمدی‌زاده همچنین ضمن بیان واقعه بزرگ ۱۵ خرداد خاطر نشان کرد: شروع نهضت حضرت امام خمینی(ره) از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بوده و انقلاب اسلامی مدیون واقعه ۱۵ خرداد است.

استاندار بوشهر با تسلیت فرا رسیدن این ایام به مردم مومن و انقلابی استان بوشهر بر لزوم تبیین ابعاد مختلف واقعه ۱۵ خرداد تاکید کرد.

وی در پایان تصریح کرد: لازم است یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بویژه شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی بداریم و باید رویدادها و وقایع دوران مبارزه و دوران پیروزی انقلاب اسلامی را برای جوانان و نوجوانان بازگو کنیم.

انتهای پیام
captcha