سازمان هواپیمایی علت تأخیر ۱۷ ساعته پرواز مشهد ـ اصفهان را اعلام کرد
کد خبر: 4061990
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

سازمان هواپیمایی علت تأخیر ۱۷ ساعته پرواز مشهد ـ اصفهان را اعلام کرد

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه‌ای را درباره تأخیر ۱۷ ساعته پرواز شماره ۳۹۱ مشهد به اصفهان در تاریخ ۱۲ خرداد صادر کرد.

سازمان هواپیمایی علت تأخیر ۱۷ ساعته پرواز مشهد ـ اصفهان را اعلام کردبه گزارش ایکنا، مهر نوشت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز شماره ۳۹۱ در مسیر مشهد به اصفهان اعلام کرد که پرواز فوق در ساعت ۲۲:۳۰ پنجشنبه شب به علت اشکال فنی در فرودگاه مشهد با توجه به رعایت نکات ایمنی برای مسافران محترم پرواز مذکور ابطال و مقرر شد پرواز جایگزین در روز جمعه در مسیر مشهد به اصفهان انجام شود.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ضمن پوزش از تأخیر پیش آمده، تأکید می‌نماید علی@رغم وجودتحریم‌های ظالمانه همواره ایمنی پرواز در اولویت و سرلوحه این شرکت می‌باشد.

مدیریت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خود را به عنوان خدمتگذار ملت شریف ایران دانسته و همواره تمام تلاش خود را به کار گرفته تا شاهد تکرار اینگونه موضوعات نبوده ولی باید بدانیم این چنین موارد در حوزه هوانوردی اجتناب ناپذیر می‌باشد.

شایان ذکر است ضمن اسکان مسافران در هتل از آنان پذیرایی به عمل آمده است.

حادثه هوایی برای پروازی که ۱۷ ساعت تأخیر داشت

بر اساس این گزارش، پرواز شماره ۳۹۱ هما که قرار بود ساعت ۸:۲۰ صبح پنجشنبه مشهد را به مقصد اصفهان ترک کند با بیش از ۱۷ ساعت تأخیر در ساعت ۱:۴۰ بامداد پارکینگ خود را ترک کرد.

ترمزهای هواپیما در حین تاکسی کردن به سمت باند فعال شدند و هواپیما در تاکسی وی متوقف شد.

تعدادی از مسافران و مهمانداران در این حادثه از ناحیه سر و گردن آسیب دیدند، ضمن اینکه مسافران هواپیما در همان محل تاکسی‌وی از هواپیما خارج شدند و با اتوبوس به سالن فرودگاه بازگشتند.

انتهای پیام
captcha