برگزیدگان قرآنی دانشگاه آزاد یزد تجلیل شدند
کد خبر: 4064127
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

برگزیدگان قرآنی دانشگاه آزاد یزد تجلیل شدند

در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، از برگزیدگان مسابقات کشوری قرآن و عترت این دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

برگزیدگان قرآنی دانشگاه آزاد یزد تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از یزد، مراسم تقدیر از برگزیدگان بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله استانی و کشوری و همچنین منتخبان سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویی در قالب گروه تواشیح «وصال»، 23 خردادماه با حضور محمدرضا دهقانی اشکذری ریاست دانشگاه آزاد استان و اعضای هیات رئیسه واحد یزد، برگزار شد.

محمدرضا دهقانی اشکذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد با ابراز خشنودی از کسب افتخارات اخیر دانشجویان و اساتید نخبه قرآنی دانشگاه آزاد یزد در عرصه کشوری و ملی و همچنین تبریک به همه برگزیدگان قرآنی این دوره، تقدیر اصلی قرآنیان را مختص پروردگار و نبی مکرم اسلام(ص) دانست و توصیه‌هایی دلسوزانه به دانشجویان قرآنی دانشگاه آزاد یزد در این مسیر الهی داشت.

وی توجه جدی مسئولان دانشگاه و نخبگان قرآنی دانشجویی را به بحث کمی و کیفی در بحث آموزش و نشر و ترویج  قرآن کریم در قالب این الحان و نغمات دینی را بسیار مهم و از ضروریات جامعه دانشگاهی و قرآنی بخصوص در نسل جوان امروزی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام حسن زارع، مسئول دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان یزد نیز به ضرورت توجه به ترویج فرهنگ قرآنی در بین فرزندان و خانواده‌های کارکنان و استادان دانشگاه اشاره کرد و گفت: یکی از مأموریت‌های دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یزد ایجاد بستر برای برگزاری آیین‌های قرآنی در تأمین این مهم در بحث آموزش و یادگیری و تعمیم این فریضه الهی است.

وی، تلاش‌های خالصانه محمود تیموری مسئول قرآن و عترت واحدهای دانشگاه آزاد استان یزد و همچنین همکاری حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه را در جهت تعمیق و گسترش برنامه‌های قرآنی دانشگاه ستودنی برشمرد.

یادآور می‌شود در این مراسم از دانشجویان افتخارآفرین دانشگاه آزاد اسلامی یزد در کسب مقام نخست رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم، مهدیه صالحی‌مهر و رضا خدادادی، به ترتیب در بخش اساتید و دانشجویی مرحله استانی و کشوری دانشگاه آزاد و همچنین در مرحله جشنواره ملی وزارت علوم و در رشته همخوانی قرآن کریم و تواشیح در سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور از اعضای 6نفر گروه همسرایی «وصال» یزد با لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha