منتخبان جشنواره «کتابخوانی رضوی» زندان‌های لرستان تجلیل شدند
کد خبر: 4067146
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

منتخبان جشنواره «کتابخوانی رضوی» زندان‌های لرستان تجلیل شدند

در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» ویژه مددجویان زندان‌های لرستان، از نفرات برتر این جشنواره تجلیل شد.

عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌های لرستان به گزارش ایکنا از لرستان، آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» ویژه مددجویان زندان‌های لرستان، عصر دوشنبه، ششم تیر با حضور عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌های لرستان و فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در زندان مرکزی خرم‌آباد برگزار شد.

عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌های لرستان در این مراسم ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، گفت: امروز با توجه به تغییر شیوه فرهنگی و رسانه‌ای تقاضا برای خرید و مطالعه کتاب کمتر شده است.

وی با اشاره به اینکه آنچه می‌تواند آثار دانایی را در ذهن ماندگار کند کتاب و کتابخوانی است و می‌شود با فعالیت فرهنگی هدفمند جوانان را ترغیب به کتابخوانی کرد، ادامه داد: ظرفیت خوبی در اندرزگاه نسوان برای مطالعه و افزایش سرانه کتاب و کتابخانه ایجاد شده و همچنین استقبال خوبی از کتابخوانی در زندان‌های استان شده است.

کشوری تصریح کرد: مددجویان می‌بایست به کتابخوانی تشویق و ترغیب شوند و این امر با در نظر گرفتن امتیازات قضایی منجر به افزایش ساعات مطالعه کتاب شود.

مدیرکل زندان‌های لرستان با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب، آگاهی‌بخشی و پُر کردن اوقات فراغت زندانیان با کتابخوانی، گفت: هدف این جشنواره آشنایی با زندگی ائمه‌ اطهار(ع) و معرفی آثار مرتبط به آنهاست.

در پایان این مراسم از نفرات برتر جشنواره «کتابخوانی رضوی» با اهدا جوایزی تقدیر و کتابخانه اندرزگاه نسوان خرم‌آباد افتتاح شد.

انتهای پیام
captcha