برگزاری نمایشگاه «دستکش مخملی» در البرز
کد خبر: 4067199
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

برگزاری نمایشگاه «دستکش مخملی» در البرز

نمایشگاه «دستکش مخملی» همزمان با آغاز هفته حقوق بشر آمریکایی در صفحه مجازی گالری مرکز دیجیتال حوزه هنری البرز آغاز به کار کرده است.

نمایشگاه «دستکش مخملی»

به گزارش ایکنا از البزر، علیرضا کریمی، کارشناس تجسمی حوزه هنری استان البرز، هفتم تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ششم تا دوازدهم تیرماه به‌عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، اظهار کرد: وقوع اتفاقات مختلفی از جمله بمب‌گذاری مسجد ابوذر(ترور مقام معظم رهبری)، حادثه هفتم تیرماه، هدف قرار دادن هواپیمای ایران ایر در آسمان خلیج فارس و بمباران شیمیایی سردشت از جمله دلایل نامگذاری این هفته است.

وی با بیان اینکه جشنواره حقوق بشر آمریکایی طی چندین سال متوالی برگزار شده است، افزود: حوزه هنری استان البرز در زمینه تولیدات هنری از جمله کارتون و کاریکاتور و طراحی پوستر دبیرخانه این جشنواره فعال بوده و در این راستا، حوزه هنری در سال‌های اخیر، در بخش تولیدات هنری، شبیه‌سازی دادگاه‌های تمرینی(موت کورت)را در دستورکار خود قرار داد.

کارشناس تجسمی حوزه هنری استان البرز بیان کرد: نمایشگاه دستکش مخملی از آثار منتخب پنجمین دوره جشنواره حقوق بشر آمریکایی در سال ۱۳۹۶، در صفحه مجازی گالری مرکز دیجیتال حوزه هنری بارگذاری شده و ۳۹ اثر هنرمندان تجسمی در معرض نمایش مجازی قرار گرفته است.

این مسئول یادآور شد: به‌منظور برگزاری نمایشگاه‌های فیزیکی و حضوری توسط سایر استان‌ها، این آثار برای آن‌ها نیز ارسال شده و برخی استان‌ها به برگزاری این نمایشگاه به‌صورت فیزیکی اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha