برگزاری برنامه‌های فرهنگی در هفته بازخوانی و افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی
کد خبر: 4067485
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

برگزاری برنامه‌های فرهنگی در هفته بازخوانی و افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی

شهردار منطقه ۱۳ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تیرماه از اجرای برنامه‌های فرهنگی در هفته بازخوانی و افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی خبر داد.

حقوق بشر آمریکاییمحمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه ۱۳ در گفت‌و‌گو با ایکنا، اظهار کرد: با توجه به جنایات منافقان در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی از جمله ترور نافرجام مقام معظم رهبری در روز ششم تیرماه سال ۶۰، شهادت ۷۲ نفر از کارگزاران نظام در انفجار کربلای سرچشمه تهران در هفتم تیرماه سال ۶۰، شهادت چهارمین شهید محراب آیت‌الله صدوقی در ۱۱ تیرماه سال ۶۱ و شهادت ۲۹۰ نفر، مسافر هواپیمای ایران توسط ناو وینسنس امریکای جنایت‌کار در تاریخ ۱۲ تیرماه سال ۶۷، ایام ششم تا دوازدهم تیرماه، هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، نام گرفته است.

وی افزود: در این هفته که به نام افشای حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده، جنایات بزرگی را علیه ملت ایران از سوی آمریکا مرور می‌کنیم و به یاد می‌آوریم که ۱۷ هزار نفر از ساکنان ایران اسلامی از سوی ایادی آمریکا در ترورهای مختلف به شهادت رسیده‌اند.

علی‌احمدی از برگزاری جلسات نشست‌های پرسش و پاسخ و بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی با دعوت از اندیشمندان و فرهیختگان آشنا به حقوق اسلامی در مساجد، پایگاه‌های بسیج، سرای محلات در این هفته خبر داد و افزود: فضاسازی و اجرای تبلیغات محیطی متناسب با هفته بازخوانی و افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی و برپایی نمایشگاه کتاب ،عکس، پوستر، کاریکاتور مرتبط با موضوع دستورالعمل از دیگر برنامه‌های اجرایی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ در هفته باز خوانی و افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی است.

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به لزوم توجه به خانواده شهدای ترور از سوی رژیم ددمنش آمریکایی اظهار کرد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره بیش از ۱۷ هزار شهید ترور با دعوت از خانواده‌های شهدای ترور جهت روایتگری و بیان خاطره‌ها در مساجد و ... همراه با برگزاری مراسم دعا و پرداختن به شخصیت و منش فردی رهبر معظم انقلاب اسلامی و نقش بی‌بدیل و تأثیرگذار ایشان در معادلات جهانی و اقتدار داخلی بر گزار می‌شود.

وی در پایان از اهداف برگزاری این برنامه‌ها به معرفی، تبیین نظری و ارائه تحلیل در مورد ماهیت حقوق بشر آمریکایی، بیان ابعاد نفاق، دورویی و دروغگویی آمریکا در زمینه حقوق بشر؛ آگاهی‌بخشی و روشنگری در مورد جنایات آمریکا، تبیین مقاومت و ایستادگی مردم شریف ایران و حقانیت و مظلومیت جمهوری اسلامی ایران در جنایات مختلف آمریکا، بیان ابعاد حقوق بشر راستین مبتنی بر موازین الهی و اسلامی و تبلیغ و اشاعه آن و ترسیم نقش برجسته و محوری حقوق بشر اسلامی در ایجاد آرامش در تمامی ارکان جامعه و به طور ویژه خانواده شهدا اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha