برگزاری جشنواره حدیث در منطقه سوم نبوت نداجا
کد خبر: 4068045
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

برگزاری جشنواره حدیث در منطقه سوم نبوت نداجا

دومین جشنواره حدیث ویژه فرزندان زیر ۱۵سال منطقه سوم نبوت نداجا در حال برگزاری است.

جشنواره حدیث در منطقه سوم نبوت نداجاناوسروان سعید ملایی، مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم نبوت نداجا در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطب گفت: دومین دوره جشنواره حدیث ویژه فرزندان دختر و پسر زیر ۱۵ سال در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش همزمان با سایر سطوح ارتش در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این جشنواره در رشته‌های مختلفی چون حدیث‌خوانی فردی، عکس، نقاشی، تئاتر، خوانش اشعار، ساخت کلیپ و تیزر و دیگر برنامه‌های خلاقانه و ابتکاری به مدت یک‌ماه در حال برپایی است.

ملایی با اشاره به استقبال صورت گرفته از این جشنواره افزود: شاهد رشد چشمگیر حضور و استقبال نوجوانان نسبت به دوره اول بودیم. این جشنواره در بستر فضای مجازی، با هدف تعمیق بخشی فرهنگ قرآنی و به کارگیری آن در ابعاد مختلف زندگی، ایجاد زمینه‌های انس با قرآن، تشویق علاقه‌مندان به عرصه‌های قرآنی و شناسایی استعدادهای در حال برگزاری است.  

یادآوری می‌شود، برای دومین  بار است که جشنواره حدیث از سوی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش ج.ا.ا به طور گسترده در حال برگزاری است. خانواده‌های منطقه سوم نبوت می‌توانند با توجه به زمان‌بندی مشخص(تا 10 مردادماه) آثار فرزندانشان را در بخش‌های مختلف از طریق پیام‌رسان‌های سروش، تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۳۷۱۲۳۵۱۹۹ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha