عفاف و حجاب؛ شاخص ارزیابی مدیران در جشنواره شهید رجایی
کد خبر: 4068187
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

عفاف و حجاب؛ شاخص ارزیابی مدیران در جشنواره شهید رجایی

امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف جزء شاخص‌های ارزیابی مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی در جشنواره شهید رجائی سال 1401 قرار گرفت.

امر به معروفبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، بر اساس مصوبه سازمان اداری ـ استخدامی کشور، امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف جزء شاخص‌های ارزیابی مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی در جشنواره شهید رجائی سال 1401 قرار گرفت.

باتوجه به بازنگری و بهبود مؤلفه‌های ارزیابی دستگاه‌ها و مدیران اجرایی کشور در قالب جشنواره شهید رجایی و مطابق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی، استانداری‌ها، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مذاکرات صورت گرفته با سازمان اداری و استخدامی کشور، در سال جاری دو محور «امر به معروف و نهی از منکر» و «ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» در ارزیابی مدیران و دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در همین راستا ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور متولی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه «امر به معروف و نهی از منکر» و همچنین، دستگاه مشارکت کننده در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه «ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» در جشنواره شهید رجایی است.

انتهای پیام
captcha