نمایشگاه آثار اساتید خوشنویسی در بیرجند افتتاح شد
کد خبر: 4070487
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

نمایشگاه آثار اساتید خوشنویسی در بیرجند افتتاح شد

نمایشگاه آثار اساتید خوشنویسی به‌مناسبت دهه امامت و ولایت با حضور مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیرجند افتتاح شد.

نمایشگاه خوشنویسی به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سیدعلی زمزم، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، روز گذشته، 21 تیرماه در آیین افتتاح نمایشگاه آثار اساتید خوشنویسی، گفت: ۴۴ اثر از اساتید خوشنویسی استان شامل استادان مجتبی ابراهیمی در بخش نستعلیق و محسن اسماعیلی مود در بخش شکسته نستعلیق به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه موضوعات آثار بیشتر درباره عید قربان، عید غدیر و مولای متقیان امام علی(ع) است، بیان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی آثار هنرمندان شاخص است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: علاقه‌مندان تا ۲۴ تیر ماه صبح‌ها ۹ تا ۱۱ و عصرها ۱۷ تا ۱۹ می‌توانند از آثار این نمایشگاه در محل نگارخانه استاد مهدی اسماعیلی مود جنب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بازدید کنند.

یادآور می‌شود، در افتتاح این نمایشگاه از آلبوم آثار برگزیده هجدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی با عنوان «رضوان نامه» رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha