جشن «همیشه امیر» در بوستان لاله برگزار می‌شود
کد خبر: 4071117
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

جشن «همیشه امیر» در بوستان لاله برگزار می‌شود

فرهنگسرای سرو با مشارکت شهرداری منطقه 6، به‌مناسبت فرارسیدن عید غدیرخم مراسم جشنی با عنوان «همیشه امیر» را برگزار می‌کنند.

جشن «همیشه امیر» به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، همزمان با عید بزرگ شیعیان، عید غدیرخم جشن «همیشه امیر» به همت فرهنگسرای سرو و با مشارکت شهرداری منطقه 6، هیئت رزمندگان تهران اسلام و پایگاه بسیج مسجد موسی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود.

در این جشن که در شب عید و در بوستان لاله برگزار می‌شود، ویژه‌برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است که از آن جمله می‌توان به اجرای گروه سرود دانش‌آموزی از سوی گروه شهید فرجی، نقالی و پرده‌خوانی توسط مرشد مظاهری، اجرای موسیقی محلی و مقامی از سوی گروه هنری مردوس و... اشاره کرد.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم، حجت‌الاسلام کرمی سخنرانی می‌کند و در ادامه مسعود قریب به داستان‌گویی واقعه غدیر می‌پردازد.

علاوه بر ویژه‌برنامه‌هایی که در این جشن برگزار می‌شود، در خلال آن میزهای کارگاه‌های پته‌دوزی، عروسک‌بافی، سفال رزین، نقاشی (تصویرگری)، معرق چوب و... نیز برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، جشن «همیشه امیر» یکشنبه، 26 تیرماه از ساعت 19 تا 21 در بوستان لاله واقع در بلوار کشاورز خیابان امیرآباد، جنب آبنما برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha