قاریان جزءخوانی قرآن در کرمان تجلیل شدند+ عکس
کد خبر: 4072059
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

قاریان جزءخوانی قرآن در کرمان تجلیل شدند+ عکس

قاریان قرآن استان کرمان که در ماه مبارک رمضان ۳۰ جزء از قرآن کریم را در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تلاوت کردند تجلیل شدند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، آیین تجلیل از قاریان قرآن استان کرمان که در ماه مبارک رمضان ۳۰ جزء از قرآن کریم را در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تلاوت کردند، با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان، استاندار و جمعی از مسئولان استانی، روز گذشته، ۲۸ تیرماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان در این مراسم بیان کرد: تلاوت قرآن در زندگی آثار مهمی دارد. قاریان قرآن با جذابیتی که آیات قرآن را می‌خوانند، در دل‌ها نفوذ کرده و افراد زیادی را تحت تأثیر قرار می‌دهند؛ البته مهم‌تر از صوت زیبا، رعایت تمام فنون قرائت است که این دو محور راهی برای رسیدن به اوج است.

وی با تأکید بر اینکه قاری باید تربیت قرآنی داشته باشد افزود: زندگی کسی که قرآن را می‌فهمد و قرائت می‌کند باید به آداب قرآنی نزدیک‌تر باشد و این نقطه اوج به راحتی به دست نمی‌آید. هرچه در این مسئله قاری قوی‌تر باشد تأثیر و نفوذ کلام و صوتش بیشتر خواهد بود و امیدوارم قاریان در این زمینه که همه انبیاء الهی در آن موفق بودند، تلاش بیشتری کنند.

انتهای پیام
captcha