درخشش متسابقین گلستانی در مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزان
کد خبر: 4073705
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

درخشش متسابقین گلستانی در مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزان

رئیس قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان از کسب 3 رتبه برتر توسط متسابقین گلستانی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در بخش پسران خبر داد.

دانش اموزان گلستانی در مسابقات کشوری رتبه برتر را کسب کردندبه گزارش ایکنا از گلستان، سیدرضا حسینی، رئیس قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان گفت: مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی با حضور 8 دانش‌آموز پسر گلستانی در مقاطع مختلف در سوم مرداد انجام شد که اختتامیه این دوره از مسابقات در بخش پسران روز گذشته، 4 مرداد برگزار شد.

رئیس قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: در این مسابقات محمدرضا ولی‌محمدی در مقطع متوسطه دوم رتبه اول در رشته حفظ ۲۰جزء، محمد محمدعلیخانی در مقطع متوسطه اول رتبه سوم در رشته مداحی و بنیامین رسولی در مقطع متوسطه دوم رتبه سوم رشته حفظ کل قرآن حائز رتبه‌های برتر در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی شدند.

حسینی بیان کرد: در ادامه این مسابقات در بخش دختران ۷ مردادماه با حضور ۵ دانش‌آموز دختر گلستانی در رشته‌های مربوطه به رقابت می‌پردازند و اختتامیه این مسابقات ۸ مردادماه انجام می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha