شناسایی ۴۵۰۵ بیمار جدید کرونایی در کشور
کد خبر: 4074522
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
وزارت بهداشت خبر داد؛

شناسایی ۴۵۰۵ بیمار جدید کرونایی در کشور

وزارت بهداشت از شناسایی ۴۵۰۵ بیمار جدید کرونایی در کشور خبر داد و اعلام کرد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۲۹۹ نفر رسید.

شناسایی بیمار جدید کرونایی در کشور

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۷۸۳ هزار و ۲۲۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۸۷۰ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۴۶ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۱۳۸ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۲۳ هزار و ۹۰۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۸ مردادماه بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴۵۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۱۰۷۰ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۲۹۹ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۹۳۷ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۷۹ هزار و ۲۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۱۹۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۳ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۲۲۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha