بازدید استاندار بوشهر از مساجد بافت قدیم + عکس
کد خبر: 4076847
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

بازدید استاندار بوشهر از مساجد بافت قدیم + عکس

استاندار بوشهر شامگاه ۱۷مردادماه مصادف با شب عاشورای حسینی از مساجد و مواکب بافت قدیم بوشهر در محلات شنبدی و دهدشتی بازدید و در مراسم سوگواری امام حسین(ع) در این اماکن حضور یافت.

به گزارش ایکنا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر در بازدید از مساجد بافت قدیم استان بوشهر در محلات شنبدی، دهدشتی، مسجد شیخ سعدون و مواکب این شهر طی سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) با اشاره به واقعه عاشورا به عنوان صحنه رویارویی حق و باطل گفت: امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح دین و برگشتن به سیره رسول الله(ص) قیام کرد.

محمدی‌زاده در ادامه با تاکید بر اینکه هر چه زمان می‌گذرد حقیقت هدایتگری سیدالشهدا(ع) بیشتر روشن میشود، اظهار کرد: امروز بشریت بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ قیام عاشورا نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مولد عاشورا است ادامه داد: امام راحل با تأسی از فرهنگ عاشورا، انقلاب اسلامی را بنیان‌گذاری کرده و رهبر معظم انقلاب آن را ادامه داده است و امروز همه موظف هستیم نسبت به تبیین ابعاد مختلف عاشورا و محرم اهتمام ورزیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: قیام عاشورا و امام حسین(ع)، چراغ هدایت و کشتی نجات جوامع است و امروز جهان بشریت بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ عاشورا و حرکت امام حسین(ع) نیاز دارد.

انتهای پیام
captcha