شناسایی ۶۲۷۹ بیمار جدید کرونایی در کشور
کد خبر: 4078043
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
وزارت بهداشت خبر داد؛

شناسایی ۶۲۷۹ بیمار جدید کرونایی در کشور

وزارت بهداشت از شناسایی ۶۲۷۹ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور خبر داد و اعلام کرد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۱۷۳ نفر رسید.

شناسایی بیمار جدید کرونایی در کشور

به گزارش ایکنا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۸۳۴ هزار و ۱۵۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۷۱۱ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۸۹۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۷۵۸ دُز رسید. در شبانه‌روز گذشته ۱۱ هزار و ۴۲۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۲۳ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۲۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۷۹۸ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۱۷۳ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۹۴۴ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۱۷۱ هزار و ۸۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۴۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۴۷۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۷۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha