شهابی با شورای پروانه نمایش «رو در رو» شد + فیلم
کد خبر: 4080197
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

شهابی با شورای پروانه نمایش «رو در رو» شد + فیلم

شورای صدور پروانه نمایش سازمان سینمایی به دو فیلم «رو در رو» ساخته حسین شهابی و «2888» ساخته کیوان علی محمدی پروانه نمایش صادر کرد.

شهابی با شورای پروانه نمایش «رو در رو» شد + فیلمبه گزارش ایکنا، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی، در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «رو‌دررو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدحسین شهابی و «2888» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیوان علی محمدی موافقت کرد.

داستان فیلم «رو در رو» درباره مشکلات جوانان و زندگی 10 دختر جوان است که کارگاهی را در شهر تهران اجاره کرده و کار خود را شروع می‌کنند...

بازیگران این فیلم اکثرا از بازیگران جوان ورکشاپ کارگردان این اثر می باشند. در این کار شهابی علاوه بر کارگردانی؛ تهیه‌کنندگی، بازیگری و نویسندگی را هم بر عهده دارد.

حسین شهابی، فریبا خادمی، سارا باقری، مهرزاد جعفری، امیر نادر بابایی، رزا بهشتیان، مهران محبی، صبا توکلی، بهنام خاکزادان، مازیار مهرگان و... در این فیلم بازی دارند.

فیلم سینمایی «2888» را علی اوجی تهیه کرده و کیوان علی محمدی تهیه‌کننده آن را بر عهده دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده؛ بیژن افسر کنترل شکاری در اتاق تاریک عملیات در انتظار بازگشت عباس دوران و محمود اسکندری دو خلبان هواپیماهای اف 4 است که برای بمباران به بغداد حمله کرده‌اند. برای لو نرفتن عملیات، بیژن باید سکوت رادیویی را حفظ کند.

امین حیایی، کامبیز دیرباز، سام درخشانی، احمد مهران فر، کوروش تهامی، حمیدرضا پگاه، شیرین اسماعیلی، حامد کمیلی، نرگس محمدی، هادی حجازی‌فر، سیاوش مفیدی، مرتضی اسماعیل کاشی، ساناز مصباح، علی اوجی، رضا داوود وندی، شیوا فلاحی، عادله گرشاسبی، ساناز مصباح و… در این کار نقش آفرینی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha