محفل انس با قرآن به مناسبت هفته دولت در بابلسر برگزار می‌شود
کد خبر: 4080355
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰

محفل انس با قرآن به مناسبت هفته دولت در بابلسر برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار از برگزاری محفل انس با قرآن کریم همزمان با دومین روز از هفته دولت در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رمضان شجاعیحجت‌الاسلام والمسلمین رمضان شجاعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت، از برگزاری محفل انس با قرآن کریم همزمان با هفته دولت در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر خبر داد و گفت: این محفل انس با قرآن کریم، پنجشنبه سوم شهریورماه مقارن با دومین روز از هفته دولت، همراه با نماز مغرب و عشا در جوار گلستان شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) با حضور قاریان و حافظان برجسته این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: تکریم و تقدیر از برگزیدگان قرآنی شهرستان بابلسر در مسابقات استانی و منطقه ای اوقاف در مازندران، با حضور مسئولان شهری از دیگر برنامه های این محفل انس با قرآن کریم خواهد بود.

گفتنی است؛ این محفل قرآنی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه و با همکاری هیئت امنای آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) بابلسر برگزار می شود.

انتهای پیام
captcha