اولین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین را آنلاین ببینید
کد خبر: 4080739
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵

اولین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین را آنلاین ببینید

اولین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین با محور گرمازدگی در اربعین، مشکلات قلبی و عروقی، تجمعات انبوه و ... برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند مباحث آموزشی این همایش را به صورت آنلاین ببینند.

جمعه/ اولین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین را آنلاین ببینید

به گزارش ایکنا، اولین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین فردا شنبه پنجم شهریورماه با هدف بازبینی ضعف‌ها و نواقص بخش سلامت در راهپیمایی بزرگ اربعین در سال‌های قبل، ارائه راهکارهای لازم و برطرف‌شدن مشکلات گذشته برگزار می‌شود.

گرمازدگی، وبا و بیماری‌های واگیردار، بیماری‌های قلبی، عروقی و گوارشی، بیماری‌های شایع در راهپیمایی اربعین، بیوتروریسم و مدیریت عملیات بهداشتی و درمانی در چارچوب اقدامات سازمان پزشکی حج و زیارت، موضوع نشست‌های تخصصی این کنگره است. همچنین کارگاه «دستورالعمل‌های عملیات امداد و نجات» و کارگاه «سلامت بانوان» در حاشیه برپایی این کنگره برگزار خواهد شد.

این کنگره به همت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و با همکاری جمعیت هلال احمر، سازمان اورژانس کشور عراق و مسئولین ستاد اربعین در مجموعه همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت آنلاین در این کنگره به نشانی https://learn.khadem.ir/course/36926 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha