اختتامیه مسابقات قرآن بانوان شاغل و همسران نهاجا برگزار شد + عکس
کد خبر: 4080973
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

اختتامیه مسابقات قرآن بانوان شاغل و همسران نهاجا برگزار شد + عکس

اختتامیه بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی هوایی ارتش در مشهد برگزار شد.

بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی هواییبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، اختتامیه بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ واحدی، فرمانده نهاجا در محل سالن همایش‌های آستان قدس رضوی مشهد مقدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش در این مراسم ضمن تشکر از مساعدت، پشتیبانی و حمایت‌های فرمانده نهاجا در برگزاری مسابقات قرآن نیروی هوایی با اشاره به آیات ابتدایی سوره مبارکه یاسین که به عنوان قلب قرآن معروف است، اظهار کرد: این کتاب مقدس، دستورالعمل محکمی است که از طرف خداوند متعال نازل شده و هر دستورالعمل محکم نیاز به یک مجری محکم و توانمند همچون پیامبر گرامی اکرم(ص) دارد.

وی با اشاره به عمق مفاهیم و معانی آیات قرآن و عجز انسان از درک مفاهیم این کتاب مقدس بیان کرد: از نظر ما تمامی شرکت‌کنندگان در این مسابقه برنده‌اند، هر فرد، گام در راه قرآن و اعتلای آن بردارد هم در زندگی دنیوی و هم در زندگی اخروی، سعادتمند خواهد بود.

در ادامه امیر سرتیپ دوم خلبان محمدرضا بهرام‌نژاد، فرمانده پایگاه هوایی شهید حبیبی مشهد سخنان کوتاهی داشت.

همچنین سرگرد محسن مصطفوی‌زاده، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش ضمن تبریک به برگزیدگان مسابقات قرآنی این دوره به ارائه گزارشی از روند برگزاری آن پرداخت و افزود: این مسابقات با حضور ۲۸۹ نفر از گروه بانوان شاغل، همسران و کارکنان نیروی هوایی ارتش به مدت چهار روز با حضور داوران برجسته کشوری در جوار حرم مطهر حضرت علی‌بن‌موسی رضا(ع) برگزار شد و بیش‌ از نیمی از این متسابقان برابر دستورالعمل به مرحله نهایی رقابت‌های آجا راه یافتند.

انتهای پیام
captcha