آغاز طرح «حامیم» در دانشکده پرستاری بجنورد
کد خبر: 4081003
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

آغاز طرح «حامیم» در دانشکده پرستاری بجنورد

اجرای طرح «حامیم»(طرح توانمند‌سازی دانشجویان فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی) امروز، پنجم شهریورماه طی آیینی در دانشکده پرستاری بجنورد آغاز شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی، پنجم شهریورماه در آیین آغاز طرح «حامیم»(طرح توانمند‌سازی دانشجویان فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی) که در دانشکده پرستاری بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشجویان حلقه‌های میانی بین حاکمیت و مردم هستند، اظهار کرد: از طریق دانشجویان باید بین سه قوا ارتباط ایجاد کنیم تا بتوانیم مسیر توسعه و پیشرفت را سریعتر طی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه پویایی در جامعه ضروری است، افزود: ما باید بتوانیم در مسائلی که منتقل می‌کنیم، مستعد باشیم. در گذشته باورها را در بین جوانان ما از بین برده بودند؛ ایجاد ترس، شبهه‌افکنی و ناامیدی یکی از راهکارهای نظام سلطه برای تحمیل نقشه‌های خود به سایر کشورها است که برای مقابله با این توطئه‌ها باید جوانانی حاضر در صحنه همراه با علم و دانش داشته باشیم.

استاندار خراسا‌ن‌شمالی در پایان تأکید کرد: ما از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی باور توانستن را در خود تقویت کردیم و اکنون جوانان ما نیز نیاز به تقویت باورهای خود دارند. 

یادآور می‌شود، برای شرکت در این دوره آموزشی ۱۵۰ نفر از دانشجویان فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha