آغاز مرحله دوم آموزش قرآن در مناطق محروم از سوی مؤسسه بینات
کد خبر: 4081418
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

آغاز مرحله دوم آموزش قرآن در مناطق محروم از سوی مؤسسه بینات

مدیرعامل مؤسسه بینات کلام نور از آغاز فاز دوم آموزش قرآن در مناطق محروم از سوی این مؤسسه خبر داد.

کلاس قرآنفاطمه نادعلی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بینات کلام نور در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: طرح‌ها و برنامه‌های شش‌ماهه اول سال به اتمام رسید و فاز دوم آموزش قرآن را در مناطق محروم پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: در شش ماهه اول سال چهار طرح را اجرا کردیم که شامل کارگاه یک روزه سبک زندگی قرآنی، کارگاه زندگی به سبک بندگی با الگو و نشاط قرآنی و طرح تولید محتوای دیجیتال در حوزه فعالیت‌های قرآنی و طرح ارتقای مربیان قرآن بود.

مدیرعامل مؤسسه بینات کلام نور در مورد استقبال از این طرح‌ها گفت: حدود 400 تا 500 نفر مخاطب داشتیم، همچنین در مورد طرح ارتقای مربیان قرآن استقبال فوق‌العاده‌ای داشتیم، اما با کمبود بودجه‌ مواجه بودیم و اگر مسائل مالی آن حل شود در آینده تصمیم به اجرای دوباره آن داریم.

وی اظهار کرد: طرح ملی تلاوت نیز در این مؤسسه در حال اجراست که فعلاً در مرحله ثبت‌نام هستیم.

نادعلی بیان کرد: همچنین در حال برنامه‌ریزی برای کارگاه‌های تولیدات محتوای دیجیتال و تولیدات آفلاین و بسته‌های آموزشی به منظور توانمندسازی مؤسسات قرآنی هستیم.

یادآور می‌شود، شعبه اصلی این مؤسسه در شاهرود، میدان شفا، قطعه ۷ و شعبه دوم نیز در شاهرود، خیابان ۱۵ خرداد، ۱۵ خرداد یازدهم، منبرخانه حضرت علی(ع) و بیت‌الزهرا(س) واقع شده است.

انتهای پیام
captcha