دوره آموزشی برخط «آشنایی با صحیفه سجادیه» برگزار می‌شود
کد خبر: 4082215
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

دوره آموزشی برخط «آشنایی با صحیفه سجادیه» برگزار می‌شود

دوره آموزش آشنایی با صحیفه سجادیه(آنلاین) با محوریت دعای مکارم اخلاق از سوی مؤسسه اندیشه‌ورزان فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.

دوره آموزش مجازی آشنایی با صحیفه سجادیهمطهر پارسا، مدیر مؤسسه اندیشه‌ورزان فرهنگ قرآنی در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره آموزش مجازی آشنایی با صحیفه سجادیه(برخط) با محوریت دعای مکارم اخلاق به منظور ترویج مفاهیم والای اسلامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره با رویکرد آشنایی با کلیات صحیفه سجادیه به همراه بررسی تحلیلی نکات اخلاقی آن، آشنایی با سبک زندگی فردی و اجتماعی و آموزش معارف اسلامی با محوریت دعا همراه است.

پارسا با اشاره به اینکه دوره فوق طی 12 جلسه، دوساعته در طول هفته تشکیل می‌شود، اظهار کرد: این دوره با تدریس حسین محمدی‌فام، پژوهشگر و مدرس دانشگاه، پنجشنبه‌ها، ساعت 15 برگزار می‌شود. محتوای آموزشی دوره ضبط و در صورت عدم حضور شرکت‌کنندگان، فایل‌های صوتی و تصویری ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: در پایان به شرکت‌کنندگانی که با موفقیت دوره را پشت سر گذاشته باشند، گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه اندیشه‌ورزان فرهنگ قرآنی به نشانی www.andishevarzanequran.ir مراجعه یا با شماره 44442724 -021 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha