شیوه ثبت‌نام در مسابقات قرآن و عترت بسیج اعلام شد
کد خبر: 4082275
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

شیوه ثبت‌نام در مسابقات قرآن و عترت بسیج اعلام شد

زمان و شیوه ثبت‌نام بیست‌ونهمین مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در بخش‌های فردی، خانوادگی، گروهی و ایده‌پردازی قرآنی اعلام شد.

به گزارش ایکنا، مسابقات قرآن کریم از مواردی است که باعث ایجاد انس با قرآن کریم می‌شود، لذا ثبت نام بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در بخش‌های فردی، خانوادگی، گروهی و ایده‌پردازی قرآنی تا ۳۰ مهر‌ماه سال جاری انجام می‌شود.

این دوره از مسابقات در چهار مرحله برگزار خواهد شد. مرحله بین مساجد و پایگاه‌ها (محله‌ای)، مرحله شهرستان، مرحله استان و مرحله کشوری که پس از ثبت‌نام، مکان برگزاری در هر مرحله به واسطه تماس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شرکت خانوادگی به گونه‌ای است که تمام اعضای خانواده یک فعالیت عمومی قرآنی را انجام می‌دهند و همگی در مسابقه شرکت می‌کنند.

یکی از بخش‌های دیگر این دوره از مسابقات قرآن و عترت بسیج شرکت به صورت فردی است، رشته‌های فردی به گونه‌ای در نظر گرفته شده که تمامی مقاطع سنی حتی مقطع زیر هفت سال با حداقل انس با قرآن بتوانند در این بخش شرکت کنند.

افرادی می‌توانند در مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج شرکت کنند که در مرحله کشوری مسابقات سازمان اوقاف، وزارت آموزش و پرورش، مسابقات دانشجویی و سازمان بسیج در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، حائز رتبه اول تا سوم نشده باشند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره به‌ صورت حضوری به پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج و به‌صورت غیر حضوری به سایت دارالقرآن بسیج به نشانی www.quranbsj.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
بهار شاه محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ - ۰۹:۰۱
0
0
توی مسابقه دارالقرآن بسیج کشوری تهران ثبت نام کردم با من تماس نگرفتن
لیلا شیخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۸ - ۱۷:۱۴
0
0
بسیار عالی وآموزنده
captcha