کتاب صوتی پهلوانان طریقت عشق رونمایی شد + عکس
کد خبر: 4082576
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

کتاب صوتی پهلوانان طریقت عشق رونمایی شد + عکس

آیین رونمایی از کتاب صوتی پهلوانان طریقت عشق با موضوع زندگینامه 62 شهید ورزشکار خمینی‌شهر به همت مؤسسه دارالقرآن اهل‌بیت(ع) برگزار شد.

دارالقرآن اهل بیتبه گزارش ایکنا، آئین رونمایی از کتاب صوتی پهلوانان طریقت عشق با حضور احمد مقیمی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین نقدعلی نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان خمینی‌شهر، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین علاالدین مسئول امور فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان در مؤسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) برگزار شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: این اثر ماندگار در سال 1398 به قلم زینب فخاری توسط انتشارات ستارگان درخشان در قالب 448 صفحه و قطع وزیری به تعداد هزار جلد منتشر شد که پس از درخواست‌های مکرر، تصمیم گرفته شد این اثر ماندگار به صورت صوتی منتشر شود و اکنون برای اولین بار نه تنها در استان اصفهان بلکه در کشور به صورت تخصصی در حوزه ورزش و جوانان ویژه شهدای ورزشکار این اثر صوتی تولید شده است.

زینب فخاری با اشاره به فعالیت‌های شهرستان خمینی‌شهر در زمینه انتشار کتاب در راستای نقش این شهرستان در دفاع مقدس گفت: کنگره شهدای شهرستان خمینی‌شهر تاکنون 55 جلد کتاب در قطع‌های مختلف آماده کرده است که تعدادی از آن منتشر شده است و مابقی در حال آماده شدن برای چاپ و انتشار است. کتاب صوتی پهلوانان طریقت عشق به عنوان اولین اثر صوتی منتشر و به هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) تقدیم شده است.

عبداله ذاکری، معاون فرهنگی موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) و مدیر تولید این اثر صوتی گفت: پیشنهاد تولید کتاب صوتی از اوایل اردیبهشت‌ماه سال 1400 مطرح و با تشکیل گروه پنج نفره تهیه‌کنندگان شامل رضا ابراهیمیان، رضا عسگریان، محمدتقی شیخ، زینب فخاری و رضا رمضانی تولید این اثر شروع شد و اکنون با گذشت 15 ماه با تلاش‌های شبانه‌روزی، این اثر ماندگار به صورت کتاب صوتی آماده شده است.

وی افزود: در این اثر از تعداد 26 نفر گوینده از رده سنی 10 الی 40 سال استفاده شده است که این خود یکی از ویژگی‌های ممتاز آن است، هر چند بیش از نیمی از نوجوانان و جوانان گوینده هیچ‌گونه سابقه تخصصی در تولید اثر نداشته‌اند.

ابراهیمیان، رئیس بسیج ورزشکاران خمینی‌شهر و مدیر تهیه‌کننده اثر افزود: این اثر پس از تأیید کنگره سرداران و 2300 شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران خمینی‌شهر و همچنین تأیید انتشارات ستارگان درخشان، اداره‌کل ورزش و جوانان، دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی و سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان و با همکاری  و همت معاونت فرهنگی مؤسسه دارالقرآن اهل‌بیت(ع) منتشر شد.

احمد مقیمی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در ورزشکاران گفت: یکی از ویژگی‌های ممتاز کتاب صوتی پهلوانان طریقت عشق مشارکت جوانان و نوجوانان در تولید این اثر است که ممکن است کمی با فضای حرفه‌ای فاصله گرفته باشد، اما مشارکت ۲۶ نفر گوینده، ارزش حرفه‌ای دیگری دارد.

گویندگان این اثر ماندگار شامل امین مهدی کریمی، مطهره صرامی، فاطمه فرامرزی، فاطمه زهرا پریشانی، غزل باقری، زینب ناطقی، فاطمه باقی، فاطمه یعقوبیان، فاطمه زهرا کاظمی، زهرا عصاره، فاطمه سلطانیان، مهدیه لطفی، سمانه نجفی، فاطمه‌سادات حسینی، لیلا کارگر، نفیسه شیروی، فاطمه محمدحسینی، فاطمه عابدی، ریحانه جبل عاملی، یلدا سمیعی، ستایش دهقان، زهرا افخمی، مریم رضایی، نرگس حاج محمودی، فاطمه صرامی و فائزه رضایی هستند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha