اسامی داوران مسابقات قرآن استان تهران اعلام شد
کد خبر: 4082862
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

اسامی داوران مسابقات قرآن استان تهران اعلام شد

اسامی اعضای هیئت داوران چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن استان تهران اعلام شد و بر اساس آن 23 نفر در دو گروه بانوان و آقایان به ارزیابی اجرای شرکت‌کنندگان می‌پردازند.

اسامی داوران مسابقات قرآن استان تهران اعلام شد

به گزارش ایکنا، اسامی داوران حاضر در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از سوی اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران اعلام شد.

بر همین اساس در گروه آقایان و در بخش تجوید مسعود سیاح‌گرجی و عباس امام‌جمعه، در بخش وقف و ابتدا کریم دولتی و حسین اخوان‌اقدم، در بخش صوت محمدحسین سعیدیان و حسن ربیعیان، در بخش لحن محسن یاراحمدی و علی‌اکبر ملکشاهی و در بخش صحت حفظ نیز امیر آقایی و محمدمهدی بحرالعلوم حضور دارند.

سرپرستی هیئت داوران در بخش آقایان را کریم دولتی بر عهده دارد و سعید پرویزی نیز به عنوان استادراهنما در گروه داوری حضور خواهد داشت.

همچنین در گروه بانوان نیز معصومه عباسی‌نظری و اعظم الماسی در بخش تجوید، هاجر حیدری و فهیمه گلپایگانی در بخش وقف و ابتدا، سمیه هیبتیان و هاله فیروزی در بخش صوت، سمانه کوچکی و مریم منصوریان‌فر در بخش لحن و الهام ماندگارمهر و نجمه شبانی‌قهرودی در بخش صحت حفظ به عنوان داور حضور دارند.

زهرا صریحی‌نژاد و فاطمه حسینی‌فر نیز به عنوان سرپرست هیئت داوران و استاد راهنمای گروه داوری این دوره از مسابقات قرآن استان تهران حضور دارند.

یادآور می‌شود چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از دوشنبه 14 شهریورماه در مجتمع بصیرت اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران آغاز می‌شود و تا بیستم همین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha