برنامه استارتاپ حلال مالزی برای ورود به بازار استرالیا
کد خبر: 4083016
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

برنامه استارتاپ حلال مالزی برای ورود به بازار استرالیا

یک استارتاپ مالزیایی فعال در زمینه کسب‌وکارهای حلال قصد دارد در بازار استرالیا به فعالیت بپردازد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از دیلی اکسپرس، سیستم دیجیتال CoreHalal  قرار است بیش از 100 مشترک در بازار استرالیا داشته باشد.

Synxsoft Sdn Bhd سیستمی که توسط یک شرکت توسعه برنامه مستقر در کوتا کینابالو، در ایالت صباح مالزی توسعه یافته است، به عنوان سیستم تضمین کیفیت حلال (HAS) شناخته می‌شود که در حال حاضر 65 کاربر آزمایشی در مالزی دارد.

HAS از یک مدل درآمد اشتراکی استفاده می‌کند که در آن از کاربران برای استفاده از این پلتفرم، ماهانه یا سالانه هزینه دریافت می‌شود. برای اطمینان از مقرون به صرفه بودن آن برای تمام سطوح مشاغل حلال، قیمت اشتراک با نرخ پایین تعیین شده است.

مزری ماهات، مدیر اجرایی Synxsoft، گفت که این سیستم به طور خاص برای تسهیل تجارت حلال با حذف کارهای دستی و اجتناب از عدم انطباق طراحی شده است. این فن‌آوری با آخرین فن‌آوری‌ها مانند بلاک چین، هوش مصنوعی (AI) و برخی از عناصر «اینترنت اشیا» (IoT) ترکیب شده است.

او در بیانیه‌ای گفت: این فن‌آوری قدرتمند به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا کنترل بر زنجیره تأمین حلال خود را افزایش دهند و توانایی ردیابی محصولات را افزایش دهند. تأثیر همه‌گیری جهانی کووید-19 پذیرش فناوری دیجیتال برای برقراری ارتباط و انجام تجارت به صورت مجازی را بیشتر تشویق کرده و جهان را واقعاً بدون مرز کرده است.

«خیرالعارفین سحری»، مدیرعامل شرکت توسعه حلال (HDC) مالزی درباره این استارتاپ گفت: استفاده از امکانات عصر دیجیتال برای همه بازیگران صنعت حلال از اهمیت بالایی برخوردار است. فرصت‌های پیش‌روی CoreHalal بسیار زیاد است، زیرا هیچ پلتفرم دیجیتالی وجود ندارد که خدمات مشابهی را ارائه دهد و این نقطه قوت CoreHalal است.

او گفت: این شرکت با فرآیند ممیزی برای تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی (HACCP)، عملکرد مناسب تولید (GMP) و گواهینامه استاندارد بین‌المللی سازمان (ISO) بسیار سازگار است. وی افزود، این کار مزایای متعددی را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​حلال فراهم می‌کند.

خیر العارفین سحری ادامه داد: CoreHalal یک استارت‌آپ دو ساله است و ما درک می‌کنیم که سه سال اول برای هر استارتاپ فعال در زمینه فن‌آوری چقدر دشوار و همراه با چالش است. CoreHalal یک استارت‌آپ همه کاره است و راه حل‌های آن پتانسیل جهانی شدن را دارد.

انتهای پیام
captcha