آغاز مسابقات قرآن استان تهران در بخش بانوان
کد خبر: 4083344
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

آغاز مسابقات قرآن استان تهران در بخش بانوان

چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از امروز 14 شهریورماه در بخش بانوان آغاز شده است.

چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن استان تهران در بخش بانوان

به گزارش ایکنا، چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از امروز 14 شهریورماه در مجتمع بصیرت اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران آغاز شد و روز سه‌شنبه 15 شهریورماه در رشته‌های بخش آوایی (قرائت و حفظ قرآن) به کار خود پایان می‌دهد.

بر همین اساس در نوبت صبح این مسابقات شرکت‌کنندگان رشته‌های حفظ پنج و حفظ 10 جزء به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. این دو رشته در مجموع 25 شرکت کننده دارد.

همچنین در نوبت بعدازظهر که رقابت‌های آن از ساعت 14 آغاز می‌شود، شرکت‌کنندگان رشته‌های حفظ 20 جزء و قرائت تحقیق به روی جایگاه می‌روند تا در حضور هیئت داوران به اجرای برنامه بپردازند. در رشته حفظ 20 جزء 18 نفر و در رشته قرائت تحقیق نیز پنج نفر در این مرحله از مسابقات حضور دارند.

از جمله داوران بخش بانوان مسابقات قرآن کریم استان تهران می‌توان به معصومه عباسی‌نظری و اعظم الماسی در بخش تجوید، هاجر حیدری و فهیمه گلپایگانی در بخش وقف و ابتدا، سمیه هیبتیان و هاله فیروزی در بخش صوت، سمانه کوچکی و مریم منصوریان‌فر در بخش لحن و الهام ماندگارمهر و نجمه شبانی‌قهرودی در بخش صحت حفظ اشاره کرد.

همچنین، مسابقات قرآن استان تهران، در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود که دو روز ابتدایی این رویداد به گروه بانوان اختصاص دارد و از 16 تا 20 شهریورماه نیز در گروه آقایان ادامه خواهد داشت. برگزیدگان این مسابقات به مرحله کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه‌ می‌یابند.

انتهای پیام
captcha