حجت‌الاسلام فاضل مدیر حوزه‌ علمیه خواهران شد
کد خبر: 4084124
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

حجت‌الاسلام فاضل مدیر حوزه‌ علمیه خواهران شد

آیت‌الله مقتدایی از انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل با اتفاق آراء برای مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد و افزود: وی مدیری عالم، متدین، مدبر و مشرف بر حوزه‌های علمیه خواهران است.

حجت‌الاسلام فاضل مدیر حوزه‌ خواهران شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه خواهران، آیت‌الله مرتضی مقتدایی امروز 17 شهریور در مراسم معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه خواهران که در مرکز مدیریت این حوزه‌ها برگزار شد، مدیر انتخاب شده را گزینه خوب، عالم، مدیر، متدین، مدبر و مشرف بر حوزه‌های علمیه خواهران توصیف کرد.

وی تصریح کرد: بهترین کسی که می‌تواند بر حوزه‌های علمیه خواهران و مجموعه این حوزه اشراف داشته باشد حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل است، که با اتفاق آرای شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران به عنوان مدیریت این حوزه‌ها انتخاب شد.

وی حوزه‌های علمیه خواهران را در سال‌های اخیر دارای پیشرفت‌های خوبی ارزیابی کرد و ابراز کرد: از نظر علمی پیشرفت‌های خوبی در این حوزه‌ها بوده است؛ در موارد لازم در دانشگاه و حوزه حضور خوبی داشته‌اند.

مقتدایی افزود: حدود 500 مدرسه علمیه در سراسر کشور برای خواهران در سطوح دو، سه و چهار دایر است؛ حدود 300 نفر در سطح چهار مشغول هستند. 5376 نفر استاد در این پانصد مدرسه در حال تحصیل هستند که اکثر این اساتید خانم هستند. 1349 پایان نامه دفاع شده در حوزه‌های علمیه خواهران و تا به حال 921 کرسی آزاد اندیشی تشکیل داده‌اند.

وی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل ابراز کرد: یک مجموعه علمی و دلسوز نظام در اختیار شما گذاشته می‌شود که امیدوار هستیم با حضور حضرتعالی و فضل الهی باعث پیشرفت حوزه‌های علمیه خواهران شوید.

مقتدایی در بیان نکته‌ای اخلاقی درباره استفاده از وقت و زمان تصریح کرد: از خوشگذرانی‌های دنیوی بگذرید، و در مسیر خداوند متعال قدم بردارید تا در آینده جنات تجری دائمی با رضایت و خوشنودی خداوند متعال را به دست آورید.

انتهای پیام
captcha