برگزاری جشن پایان دوره تجوید طلاب در مدرسه امام شاطبی مریوان
کد خبر: 4084473
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

برگزاری جشن پایان دوره تجوید طلاب در مدرسه امام شاطبی مریوان

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری جشن پایان دوره تجویدقرآن کریم ویژه طلاب مدرسه قرآن امام شاطبی در شهرستان مریوان خبر داد.

برگزاری جشن پایان دوره تجوید طلاب در مدرسه امام شاطبی مریوانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری جشن پایان دوره تجوید قرآن کریم ویژه طلاب مدرسه قرآن امام شاطبی در شهرستان مریوان خبر داد.

مرادی گفت: در مدرسه علوم قرآنی امام شاطبی که تا دو سال پیش به عنوان خانه قرآن و عترت(ع) فعالیت می‌کرد و با برگزاری برنامه و فعالیت‌های چشمگیر قرآنی اکنون به عنوان یک مدرسه و مرکز بزرگ قرآنی فعالیت‌های بسیار خوب هنری و اجتماعی را در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه شهر و اشتغال‌زایی مخاطبان قرآنی در رأس برنامه‌های خود قرار داده است.

وی افزود: این مدرسه قرآنی هم اکنون نزدیک به ۳۰۰ نفر عضو دارد.

مرادی با اشاره به نحوه فعالیت این مرکز قرآنی گفت: در رأس برنامه‌های این مجموعه، آموزش قرآن کریم در قالب تجوید، حفظ، روخوانی و روانخوانی، صوت و لحن و تفسیر و مفاهیم قرآن قرار دارد و با تدبیر استفاده از فعالیت‌های اجتماعی برای سوق دادن مخاطبان، به سمت و سوی کلاس‌های قرآن کریم، شاهد استقبال جوانان و نوجوانان از فعالیت‌های قرآنی، هنری و اجتماعی این مدرسه و مرکز قرآن هستیم.

انتهای پیام
captcha