دریافت نخستین اعتبارنامه مؤسسه قرآنی دانش‌بنیان از سوی تسنیم لنجان
کد خبر: 4084484
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
ورود مؤسسات قرآنی به پارک‌های علم و فناوری / 18

دریافت نخستین اعتبارنامه مؤسسه قرآنی دانش‌بنیان از سوی تسنیم لنجان

مؤسسه تسنیم لنجان به عنوان نخستین مؤسسه قرآنی خلاق و دانش‌بنیان کشور اعتبارنامه خود را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کرد.

مؤسسه تسنیم لنجانمؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت تسنیم لنجان به عنوان اولین مؤسسه قرآنی خلاق و دانش‌بنیان کشور، اعتبارنامه خود را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کرد.

این مؤسسه با ایده‌ای که حافظان قرآن را به درآمدزایی و رقابت و آموزش و حفظ تشویق می‌کند این دستاورد مهم را کسب و به ساحت مقدس قرآن تقدیم کرد.

رضا یاوری، مدیرعامل این مؤسسه در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد: اواخر سال ۱۴۰۰ این ایده به عنوان شرکت خلاق ارائه شد و پس از ارزیابی‌ها و روند داوری و صدور اعتبارنامه با موافقت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال دانش‌بنیان توانستیم اعتبارنامه را دریافت کرده و مؤسسه به عنوان شرکت خلاق و دانش‌بنیان در کشور معرفی شد.

وی ادامه داد: در این طرح حافظان ثبت‌نام می‌کنند و بر اساس مدلی به آن‌ها یکسری وظایفی داده می‌شود، بر اساس محفوظاتشان ارتقا می‌گیرند و طبق آن درآمدها و وظایفشان در پلتفرم تعریف می‌شود. طرح مجوز گرفته ولی هنوز پلتفرم طراحی نشده است.

یاوری بیان کرد: پیش از این از سازمان تبلیغات اسلامی مجوز خود را دریافت کرده بودیم؛ همچنین اولین مؤسسه هستیم که توانستیم اعتبارنامه خود را به عنوان مؤسسه قرآنی خلاق و دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کنیم. در همین راستا اگر مؤسسات دیگری تمایل داشته باشند، ما می‌توانیم در این زمینه به آن‌ها مشاوره و راهکار ارائه دهیم.

یادآور می‌شود، موسسه قرآنی تسنیم لنجان به نشانی اصفهان، زرین‌شهر، خیابان شهید بهشتی، خیابان ملاصدرا، خیابان ایثارگران، مسجد امام موسی کاظم(ع) واقع شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha