دوره آموزش مداحی در اتریش
کد خبر: 4084934
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

دوره آموزش مداحی در اتریش

دوره فشرده آموزش مداحی به همت مرکز اسلامی امام علی(ع) وین، پایتخت اتریش در این مرکز برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزش مداحی در اتریشبه گزارش ایکنا، مرکز اسلامی امام علی(ع) وین، پایتخت اتریش در فراخوان ویژه این مراسم آورده است: هم‌‌زمان با فرارسیدن ایام سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و دهه آخر ماه صفر، کلاس‌های آموزش مداحی ویژه برادران با حضور «سیدمحسن بنی‌فاطمی»، ذاکر اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

ثبت نام در این کلاس‌ها از پنج‌شنبه، هشتم سپتامبر برابر با 17 شهریورماه آغاز شده است و تا جمعه، 16 سپتامبر برابر با 25 شهریور ادامه دارد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره «004315977065» تماس بگیرند.

مرکز اسلامی امام علی(ع) وین همچنین هم‌زمان با فرارسیدن دهه آخر ماه صفر و رحلت پیامبر(ص) و به منظور دانش‌افزایی خانواده‌های مسلمان، مرکز اسلامی امام علی(ع) وین، دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند.

زمان آغاز این دوره‌ها دوشنبه، 19 سپتامبر برابر با 28 شهریورماه ساعت 17:30 تا 19 خواهد بود و این دوره‌ها تا جمعه 23 سپتامبر(اول مهرماه سال جاری) ادامه دارد.

«تعامل سازنده جوانان با پدر و مادر»، «ارتباط سازنده با جوانان»، «آیین تربیت»، «آزمون‌های الهی» و «دین‌شناسی و اولویت‌های دینی» از عناوین این دوره‌های آموزشی اعلام شده است و حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قمی در آن تدریس خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha