یک مادر شهید و دو جانباز آسمانی شدند
کد خبر: 4084951
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

یک مادر شهید و دو جانباز آسمانی شدند

مادر شهیدان افتخاری و جانبازان ۷۰ درصد میرموسی کریم‌زاده و عباسعلی نمازیان دعوت حق را لبیک گفتند و به فرزندان و یاران شهید خود پیوستند.

به گزارش ایکنا؛‌ مادر شهیدان افتخاری و جانبازان ۷۰ درصد میرموسی کریم‌زاده و عباسعلی نمازیان دعوت حق را لبیک گفتند و به فرزندان و یاران شهید خود پیوستند.

مادر شهیدان افتخاری

بانو سیده گلابتون افتخاری مادر گرامی شهیدان والامقام محی‌الدین و معین‌الدین افتخاری یکشنبه 20 شهریور پس از سال‌ها فراق از فرزندانش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این مادر والامقام بعدازظهر یکشنبه 20 شهریور در گلزار شهدای روستای پراچان شهرستان طالقان و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید سیدمحی‌الدین افتخاری متولد یک مهر سال 1341 در روستای پراچان طالقان، دوم دی سال 1361 در مریوان و شهید سیدمعین‌الدین افتخاری متولد اول فروردین‌ماه سال 1346 در ساوجبلاغ، دوازدهم اسفند سال 1365 در عملیات کربلای ۵ در شلمچه براثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

یک مادر شهید و دو جانباز آسمانی شدند

جانباز ۷۰ درصد کریم‌زاده

یادگار هشت سال دفاع ‌مقدس جانباز سرافراز ۷۰ درصد اعصاب و روان میرموسی کریم‌زاده میانگله از شهرستان نکا به خیل شهدا پیوست. این جانباز سرافراز پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از عوارض جنگ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید میرموسی کریم‌زاده در ۱۴ تیر سال ۱۳۶۱ در منطقه نوسود کردستان مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

جانباز ۷۰ درصد نمازیان

جانباز ۷۰ درصد عباسعلی نمازیان پس از تحمل 42 سال درد و رنج ناشی از مجروحیت در سن 62 سالگی به همرزمان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام صبح امروز دوشنبه 21 شهریور از میدان پرواز به طرف گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

جانباز شهید عباسعلی نمازیان در سال 1359 در منطقه عملیاتی اهواز براثر اصابت ترکش از ناحیه کمر، شکم و ریه به فیض جانبازی نائل آمد.

یک مادر شهید و دو جانباز آسمانی شدند

انتهای پیام
captcha