رهبر انصارالله: سرمنشأ قدرت نیروهای امنیتی یمن فرهنگ قرآنی و تربیت ایمانی است
کد خبر: 4085858
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷

رهبر انصارالله: سرمنشأ قدرت نیروهای امنیتی یمن فرهنگ قرآنی و تربیت ایمانی است

رهبر انصارلله یمن ضمن تأکید بر آمادگی این کشور برای سهیم شدن در تأمین امنیت ملت‌های اسلامی گفت، سرمنشأ قدرت نیروهای امنیتی یمن در سایه توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن، برخورداری از فرهنگ قرآنی است.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، سید عبدالملک الحوثی در مراسم رژه بزرگ نظامی نیروهای امنیتی وزارت کشور یمن، امنیت را از مقدس‌ترین مسئولیت‌ها خواند و گفت: نهاد امنیتی و وزارت کشور یمن در راستای ماموریت مقدس خود در حفاظت از ملت و تحکیم امنیت و ثبات تلاش می‌کند.

وی افزود: دستاوردهای وزارت کشور یمن پس از هجمه‌های بزرگ علیه آن نشانه شکست تلاش دشمنان در فروپاشی این نهاد و دستگاه‌های امنیتی آن است که امروز قوی‌تر و مؤثرتر در انجام مأموریت و موفق‌تر از همیشه است.

الحوثی امنیت و ثبات را از حقوق مشروع ملت یمن توصیف و تأکید کرد: هجمه دشمنان به امنیت و ثبات ملت ما واقعیت اهداف خصمانه آنها و نبرد آنها علیه این ملت را برملا می‌کند.

رهبر انصارالله با هشدار به دشمنان در ادامه توطئه علیه امنیت و ثبات ملت و کشور یمن گفت: همه تلاش خود را برای ناکام گذاشتن تلاش‌های شیطانی و تروریستی به کار می‌بندیم.

وی تاکید کرد: امنیت کشور ما به نفع همه ملت‌های مجاور و ملت‌های عربی و اسلامی است و کشور ما آماده است تا در همکاری امنیتی به نفع همه امت و هماهنگی امنیتی برای حفاظت از ملت‌های امت ما سهیم شود.

الحوثی افزود: نقطه قوت اصلی نیروهای امنیتی ما این است که از تربیت ایمانی، فرهنگ قرآنی و صداقت وفاداری و تعلق به هویت مردم یمن برخوردار است.

انتهای پیام
captcha