اولین جلسه بررسی ابعاد فوت مهسا امینی در کمیسیون امور داخلی کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 4086396
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳

اولین جلسه بررسی ابعاد فوت مهسا امینی در کمیسیون امور داخلی کشور برگزار می‌شود

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: اولین جلسه این کمیسیون به منظور بررسی ابعاد فوت مهسا امینی با حضور نمایندگان فراجا و پزشکی قانونی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، ایسنا نوشت: علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از دستور رئیس مجلس به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر پیگیری ابعاد حادثه فوت مهسا امینی خبر داد.

حدادی در ادامه بیان کرد: امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نشستی با نمایندگان نیروی انتظامی، پزشکی قانونی و نهادهای مرتبط برگزار کرد تا علل فوت خانم امینی را بررسی کند.

وی با بیان اینکه در این نشست ماجرای فوت خانم امینی و شواهد و قرائن اولیه مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: کمیسیون شوراها منتظر است تا نظر نهایی پزشکی قانونی به مجلس ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه اظهار کرد: فعلا زود است تا درباره فوت مرحومه امینی صحبت شود بلکه باید بررسی‌های لازم صورت گیرد تا به درستی مشخص شود که علت فوت وی چه بوده است.

وی با بیان اینکه تا مشخص شدن ماجرا مجلس پیگیر خواهد بود و گزارش نهایی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت خواهد شد، ابراز کرد: فارغ از فراجا و پزشکی قانونی از نهادهای مرتبط هم درخواست ارائه گزارش کرده‌ایم تا کاملا مشخص شود علل فوت چه بوده است و اگر قصوری در این ماجرا پیش آمده باشد، با آن برخورد خواهد شد.

انتهای پیام
captcha