دو پدر شهید و یک جانباز آسمانی شدند
کد خبر: 4086466
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

دو پدر شهید و یک جانباز آسمانی شدند

دو پدر شهید و یک جانباز 70 درصد دعوت حق را لبیک گفتند و به فرزندان و یاران خود پیوستند.

به گزارش ایکنا،‌ طی بیست و چهار ساعت گذشته دو پدر شهید و یک جانباز 70 درصد دعوت حق را لبیک گفتند و به فرزندان و یاران خود پیوستند.

پدر شهیدان زائری اميرانی

علی‌اکبر زائری اميرانی؛ پدر شهيدان معظم ابراهيم و محمود زائری اميرانی پس از تحمل سال‌ها درد فراق، به دلیل کهولت سن، دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

پیکر آن مرحوم، صبح امرروز دوشنبه 28 شهریور با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و اقشار مختلف مردم تشییع و در جوار گلزار شهدای روستای امیران به خاک سپرده شد.

معلم شهيد ابراهيم زائری اميرانی سال 1361 در عمليات محرم در عين‌خوش به شهادت رسید و پاسدار شهيد «محمود زائری اميرانی» از شهدای غواص 7 دی 1365 در ام‌الرصاص عراق مجروح و در بيمارستان گلستان اهواز در اثر عوارض ناشی از جراحات وارده به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

پدر شهیدان علی‌نژاد

عباس علی‌نژاد المشیری پدر شهیدان والامقام حسین و محسن علی‌نژاد المشیری به دلیل کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این پدر شهیدان ساعت ۱۰ صبح دوشنبه 28 شهریور از سید محله قائمشهر تا گلزار شهدای سید نظام‌الدین این شهرستان تشییع و سپس در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

شهید حسین علی‌نژاد المشیری سال 1344 متولد شد و سال 1367 در شلمچه به شهادت رسید و شهید محسن علی‌نژاد المشیری سال 1347 متولد شد و سال 1365 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

جانباز 70 درصد

علیشاه پرویزی جانباز گرانقدر 70 درصد از استان کرمانشاه پس از 30 سال تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت به همرزمانش پیوست.

مراسم تشییع این جانباز گرانقدر بعد از ظهر یکشنبه 27 شهریور در محل باغ فردوس کرمانشاه برگزار و پس از اقامه نماز پیکر این جانباز گرانقدر در گلزار مطهر شهدای باغ فردوس و در جوار دیگر شهدای والامقام این دیار به خاک سپرده ‌شد.

شهید علیشاه پرویزی سال 1370 در برخورد با مین به جای مانده در دوران دفاع مقدس در منطقه مهران از ناحیه دو چشم و پای راست دچار مجروحیت شده بود.

انتهای پیام
captcha