«گرا» روایتی متفاوت از زنان آزاده است
کد خبر: 4086695
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
ساناز سماواتی خبر داد:

«گرا» روایتی متفاوت از زنان آزاده است

نمایش «گرا» که روایتی متفاوت از زنان آزاده است برای اجرا در جشنواره تئاتر مقاومت آماده می‌شود.

ساناز سماواتی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با ایکنا درباره کار جدید خود گفت: هم‌اکنون مشغول تمرین برای روی صحنه بردن تئاتری به نام «گرا» به کارگردانی و نویسندگی نوید ترابی هستیم. این تئاتر، اثری دفاع مقدسی است که تمرین برای اجرای آن را از هفته پیش آغاز کرده‌ایم و تا یک هفته دیگر نیز ادامه خواهد داشت. این تئاتر بعد از تمرینات لازم ضبط شده و برای دبیرخانه جشنواره تئاتر دفاع مقدس ارسال خواهد شد.

سماواتی ادامه داد: «گرا» 70 دقیقه است. من بازیگر نخست این نمایش هستم و بابک نوری، نسیم پورسلیم، ندا حسینی، حجت کبریایی، الهام قمری دیگر بازی‌های نمایش را بر عهده دارند. نمایش اکنون در پلاتویی واقع در خیابان کریمخان در حال تمرین است.

این بازیگر ادامه داد: قصه این تئاتر درباره یک زن آزاده است که پس از سال‌ها اسارت آزاد و در سالروز آزادی آزادگان در رادیو حاضر شده و پیرامون اسارت خود حرف می‌زند.

سماواتی تاکید کرد: نمایش «گرا» روایتگر بخشی از زندگی یک بانوی آزاده است. این اثر بیانگر مشکلات زندگی او و همچنین تاثیرات جنگ تحمیلی بر افراد مختلف است. این نمایش با پرهیز و دوری از کلیشه‌های رایج در نمایش‌های دفاع مقدس، سعی دارد تا روایتی متفاوت و بدیع از زندگی بانوان آزاده ارائه دهد و از زاویه‌ای جدید به موشکافی اثرات جنگ بپردازد.

انتهای پیام
captcha