«خوشه‌چین» در هفته دفاع مقدس به «کوه‌مرگی» می‌رسد
کد خبر: 4086776
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

«خوشه‌چین» در هفته دفاع مقدس به «کوه‌مرگی» می‌رسد

کتابخانه فرهنگسرای اندیشه به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، برنامه‌هایی جهت معرفی کتاب‌ها و آثار مکتوب نوشته‌شده در این موضوعات تدارک دیده است.

ویژه‌برنامه‌های کتابی فرهنگسرای اندیشه در هفته دفاع مقدس

به گزارش ایکنا، کتابخانه فرهنگسرای اندیشه به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، برنامه‌هایی را جهت معرفی کتاب‌ها و آثار مکتوب نوشته‌شده در این موضوعات تدارک دیده است.

معرفی و بررسی کتاب «کوه‌مرگی» نوشته حسین عباس‌زاده روز سوم مهر در شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرای اندیشه منتشر می‌شود.

«کوه مرگی» روایتی از خشم یک پزشک ایرانی از عراقی‌ها در زمان جنگ است که توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

جنگ ایران و عراق داستان‌ها و گفتنی‌های زیادی دارد و رمان «کوه مرگی» هم از زبان یک پزشک روایت می‌شود که در مواجهه با یک بیمار عراقی به یاد خاطرات خودش از جبهه می‌افتد. در ادامه از روی شباهت‌ها متوجه می‌شود که این بیمار عراقی فردی است که باعث اسارت خود او و شهادت دوستان همرزمش شده است. این‌جاست که داستان اوج می‌گیرد.

«خوشه‌چین» ویژه‌برنامه دیگر فرهنگسرای اندیشه است که به معرفی کتب تقریظ‌شده از سوی رهبر انقلاب در فضای مجازی می‌پردازد. جدیدترین شماره از این برنامه مجازی به معرفی و بررسی کتاب «جنگ پابرهنه» نوشته رحیم مخدومی می‌پردازد. این کتاب در قالب فلش‌کارت‌های مجازی در شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرای اندیشه منتشر می‌شود. این محصول تصویری چهارم مهر منتشر می‌شود.

همچنین هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، فرهنگسرای اندیشه به معرفی هشت کتاب برتر با موضوع دفاع مقدس در قالب ویژه‌برنامه «حماسه ماندگار» می‌پردازد. این کتب با موضوع معرفی حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس و رزمندگانی است که با رشادت‌های خود اجازه ندادند وجبی از این خاک به دست دشمن بعثی بیفتد. این محصول تصویری دوم مهر منتشر می‌شود. 

نمایشگاه موضوعی کتاب دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر در ورودی فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha