برگزاری ششمین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌های آموزش و پرورش
کد خبر: 4087029
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
میکائیل باقری خبر داد:

برگزاری ششمین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌های آموزش و پرورش

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری ششمین دوره آموزش و توانمندسازی دوسالانه مدیران مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور در هفته اول آبان ماه خبر داد.

برگزاری ششمین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌های آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، جلسه هماهنگی برگزاری دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌الکریم ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور برگزار شد.

در بخشی از این جلسه میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس سیاست‌های کلی اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش هر دو سال یکبار گردهمایی آموزش و توانمندسازی دوسالانه مدیران مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور برپا می‌شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افزود: بر همین اساس ششمین دوره این طرح هفته اول آبان‌ماه به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این دوره با حضور 900 نفر از مدیران مراکز دارالقرآن الکریم ادارت آموزش و پرورش سراسر کشور و با حضور اساتید برجسته و مسئولان قرآنی کشور به صورت حضوری برپا می‌شود.

باقری بیان کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر وضعیت مراکز دارالقرآن الکریم بیش از گذشته ارتقا یافته و از ابعاد مختلف فضای مناسبی برای فعالیت این مراکز ایجاد شده است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در پایان در مورد محورهای این طرح اظهار کرد: محور اصلی مباحث آموزشی این دوره، آموزش شیوه‌های نوین برای تربیت حافظان قرآن کریم، جهاد تبیین، ارتقای مهارت‌های قرآنی، سواد رسانه‌ای و تبادل تجربیات و هم‌اندیشی مدیران مراکز دارالقرآن الکریم است.

انتهای پیام
captcha