اعلام اسامی برگزیدگان چهارمین دوره آموزش غیر حضوری قاریان ممتاز
کد خبر: 4087152
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

اعلام اسامی برگزیدگان چهارمین دوره آموزش غیر حضوری قاریان ممتاز

برگزیدگان چهارمین دوره آموزش غیر حضوری قاریان ممتاز غیر تهرانی در حوزه‌های دانشی و مهارتی در شهریورماه ١۴٠١ معرفی شدند.

به گزارش ایکنا، چهارمین دوره آموزش غیرحضوری با هدف ارتقا، حفظ و پرورش قاریان ممتاز غیر تهرانی در حوزه‌های دانشی و مهارتی به همت شورای عالی قرآن برگزار می‌شود.

در این دوره ۷۷ نفر از قاریان دارنده گواهی‌نامه تخصصی درجات سه و چهار و همچنین نفرات مورد تأیید کمیته کارشناسی آموزش شورای عالی قرآن، در پنج گروه مجزا از تدریس اساتید ممتاز به صورت مجازی بهره‌مند می‌شوند.

جلسات آموزشی، یک نوبت در ماه برگزار می‌شود که یک نوبت آن به صورت ارتباط برخط تصویری و نوبت بعدی به صورت ارسال فایل و دریافت نکات فنی اساتید انجام می‌شود. در پایان ماه هم قاریانی که بهترین عملکرد را در هر کدام از گروه‌های پنج‌گانه داشته باشند، تعیین و معرفی می‌شوند.

در این دوره، رضا محمدپور، علی قاسم‌آبادی، سعید بیژنی‌اول، حسن مختاری و علی‌اکبر کاظمی به عنوان مدرس مشارکت دارند. اسامی برگزیدگان چهارمین دوره آمورش غیر حضوری در شهریور‌ماه ۱۴۰۱ به شرح زیر اعلام شد.

مهدی کرمی از زنجان، روح‌الله آقائی از قم، مصطفی طالبی از اردبیل، سیدسجاد اشرفی از مازندران، رضا شیخ از اصفهان و محسن ورمزیار از همدان برگزیدگان شهریورماه هستند.

یادآور می‌شود این دوره تخصصی در سال جاری با مشارکت شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha