پیوستن پویش جلسات خانگی قرآن به پویش جانم فدای قرآن
کد خبر: 4087341
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰

پیوستن پویش جلسات خانگی قرآن به پویش جانم فدای قرآن

همزمان با دعوت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، از جامعه قرآنی برای پیوستن به پویش جانم فدای قرآن، پویش جلسات خانگی قرآن کریم به این پویش پیوست.

پیوستن پویش جلسات خانگی قرآن به پویش جانم فدای قرآنبه گزارش ایکنا، در پی درگذشت مرحومه مهسا امینی و حوادث پس از آن، عده‌ای مزدور فرصت‌طلب که همواره از ایادی دشمنان قسم‌خورده ایران و اسلام عزیز هستند، با سوء استفاده از شرایط به دست آمده اقدام به هتاکی و اهانت به قرآن کریم کردند.

اقدام شنیعی که موجبات جریحه‌دار شدن احساسات ملت مؤمن ایران اسلامی اعم از هر مذهب و مسلک و ناراحتی انسان‌های آزاده و آزاداندیش سراسر جهان را فراهم آورد. از این رو به سبب مقابله و محکومیت این عمل قبیح، برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر، هشتگ #جانم_فدای_قرآن را راه‌اندازی کردند که لحظه به لحظه در حال داغ شدن در شبکه‌های اجتماعی مختلف است.

بر همین اساس معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اعتلای هر چه بیشتر جایگاه رفیع قرآن کریم، از جامعه قرآنیان، موسسات قرآنی و جمیع فعالان، محبان و دوستداران این حقیقت مقدس بی‌بدیل دعوت می‌کند با اشتراک و تولید محتوا به خیل عظیم پویش #جانم_فدای_قرآن ملحق شوند.

لذا همزمان با دعوت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، از جامعه قرآنی برای پیوستن به پویش جانم فدای قرآن، پویش جلسات خانگی قرآن کریم نیز به این پویش پیوست.

انتهای پیام
captcha