منتخب هشتمین جلسه ارتقای قاریان معرفی شد + عکس
کد خبر: 4087432
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

منتخب هشتمین جلسه ارتقای قاریان معرفی شد + عکس

هشتمین جلسه از چهاردهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم با حضور تعدادی از قاریان و مشارکت برخط و تصویری تعداد دیگری از قراء ممتاز سراسر کشور برگزار شد و طی آن محمدصادق بهشتی منتخب هشتمین جلسه ارتقا شد.

به گزارش ایکنا، هشتمین جلسه از چهاردهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم، چهارشنبه ۳۰ شهریورماه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ با حضور تعدادی از قاریان و مشارکت برخط و تصویری تعداد دیگری از قراء ممتاز سراسر کشور در تهران، مجتمع امام خمینی(ره)، سالن همایش کوثر برگزار شد.

در بخش اول این جلسه که با دبیری علی صالحی‌متین، حافظ کل قرآن کریم و مدیر آموزش و ارزیابی شورای عالی قرآن همراه بود، اصول وقف و ابتدا و مفاهیم آیات از سوی حمیدرضا مستفید، استاد و داور بین‌المللی قرآن کریم و مشارکت قاریان به بحث گذاشته شد.

در ادامه، احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی قرآن کریم به نقد و تحلیل تلاوت داوود کریمی، محمدصادق بهشتی و ابوالفضل نبی‌لو از تهران با رویکرد مهندسی تلاوت پرداخت. در این جلسه، تلاوت محمدصادق بهشتی با کسب نصاب لازم به عنوان تلاوت منتخب معرفی شد.

چهاردهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز در سال ١۴٠١، چهارشنبه‌ها به صورت هفته در میان با مشارکت شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha