برگزاری آیین افتتاحیه مرحله نهایی مسابقات قرآن نیروی زمینی سپاه + عکس
کد خبر: 4088994
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

برگزاری آیین افتتاحیه مرحله نهایی مسابقات قرآن نیروی زمینی سپاه + عکس

مراسم افتتاحیه مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی سپاه، صبح امروز، نهم مهرماه در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد.

برگزاری آیین افتتاحیه مرحله نهایی مسابقات قرآن نیروی زمینی سپاه + عکس

به گزارش ایکنا، مراسم افتتاحیه مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن نیروی زمینی سپاه، صبح روز، نهم مهرماه در حسینیه امام خمینی ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه در تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدحسین سعیدیان، قاری بین‌المللی کشورمان آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کرد و در ادامه مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه به بیان نکاتی پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی رضایی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه با استناد به آیات قرآن و روایات تأکید کرد: شرط نجات و سلامت و دستیابی به موفقیت و استمرار آن، عمل به دستورات و رهنمودهای قرآن و اهل بیت(ع) است.

وی افزود: هر گاه بر اساس این راهبردها و راه‌نمودها عمل کردیم، موفق بودیم و هر جا عمل نکردیم، دچار شکست و انحطاط شدیم.

حجت‌الاسلام رضایی تصریح کرد: سپاه با پشتوانه و پایبندی به آموزه‌های قرآنی و اعتقادی، در راه صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی محکم و جان بر کف و استوار ایستاده است.

وی افزود: راه شهدای انقلاب اسلامی همان راهی است که قرآن ترسیم کرده است و سپاه این راه را با قاطعیت تا آخر دنبال می‌کند.

بر اساس این گزارش، مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی زمینی سپاه در دو بخش بانوان و آقایان و در پنج رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل و اجزای مختلف، مفاهیم و اذان به مدت دو روز در برگزار پیگیری می‌شود.

در این مسابقات شاهد برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات، کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی سپاه و بیست و یکمین دوره مسابقات قرآنی بانوان این نیرو خواهیم بود. در این مسابقات، مجموعاً 257 شرکت کننده به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که از این جمع ۱۴۴ نفر در بخش کارکنان پایور، ۶۶ نفر در بخش کارکنان وظیفه و ۴۷ نفر در بخش بانوان حضور دارند.

یادآور می‌شود، ۱۶ نفر از داوران ملی و بین‌المللی رقابت دو روزه سپاهیان را قضاوت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha