برگزیدگان مسابقات قرآنی اوقاف تجلیل شدند
کد خبر: 4092919
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

برگزیدگان مسابقات قرآنی اوقاف تجلیل شدند

منتخبین مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف با حضور رئیس امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه، مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان و فرماندار گرگان و دیگر مسئولان استانی، شب گذشته، ۲۶ مهرماه در امامزاده عبدالله (ع) گرگان تجلیل شدند.

تجلیل  از برگزیدگان مسابقات قرانی اوقاف در امامزاده عبدالله ع گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، منتخبین چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف با حضور رئیس امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه، مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان و فرماندار گرگان و دیگر مسئولان استانی، شب گذشته، 26 مهرماه در امامزاده عبدالله(ع) گرگان تجلیل شدند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان در حاشیه این مراسم گفت: آیین اختتامیه چهل‌و‌پنجمین دوره از مسابقات قرآنی اوقاف در 13 رشته معارفی و آوایی برگزار شد که بیش از 700 نفر از شهرهای مختلف گلستان در این مسابقات شرکت کردند.

حجت‌‍‌الاسلام سلیمانی‌فرد با بیان‌ اینکه 150 نفر به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند، تصریح کرد: از این تعداد 15 نفر در رشته معارفی و 9 نفر در رشته آوایی شامل حفظ قرآن، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل و ... به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه گلستان تصریح کرد: برگزاری این مسابقات و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآن و تقدیر از نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن می‌تواند در ترویج فعالیت‌های قرآنی در گام دوم انقلاب و تربیت جوان در تراز انقلاب اسلامی و کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد.

در این مراسم اختتامیه از سوی رئیس امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه از 24 نفر از متسابقین كه حائز رتبه برگزیده چهل و پنجمین مرحله استانی مسابقات قرآنی ‌اوقاف را كسب كردند، تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha