سومین جلسه کمیته جلسات خانگی قرآن در همدان برگزار شد
کد خبر: 4094351
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

سومین جلسه کمیته جلسات خانگی قرآن در همدان برگزار شد

سومین جلسه کمیته جلسات ثابت و خانگی استان همدان با هدف شناسایی، ساماندهی و حمایت از جلسات ثابت و خانگی قرآن کریم برگزار شد.

جلسه کمیته ساماندهی جلسات خانگی قرآن همدانبه گزارش ایکنا از همدان، سومین جلسه حضور کمیته جلسات ثابت و خانگی استان همدان امروز، سوم آبان‌ماه با حضور جواد سعیدی، قائم‌مقام دبیرخانه شورای استان، محمدجواد صدیق، مدیر بنیاد سومین جلسه قرآن، محسن ورمزیار، مدیرعامل مجمع اساتید، قاریان و حافظان استان، حجت‌الله کریم‌پور مدیر کمیته جلسات ثابت و خانگی مکتب امام زمان(عج) قرآن کریم استان همدان، هاشم سعیدی شکوه، مدیرعامل اتحادیه قرآن و عترت استان، قاسم جهان‌آرا، نماینده جامعه قرآنی عصر در استان همدان، عباس ابراهیمی، مسئول دارالقرآن بسیج و صفاریان از کارشناسان دبیرخانه و حوزه علوم قرآنی، در محل دبیرخانه شورای قرآن استان همدان برگزار شد.

در این جلسه با هدف شناسایی، ساماندهی و حمایت از جلسات ثابت و خانگی قرآن کریم تشکیل شد، با توجه به بانک جامع جلسات ثابت قرآن کریم مقرر شد آمار کلیه جلسات ثابت و خانگی قرآن کریم جمع‌آوری و برنامه‌ریزی لازم به‌منظور بازدید و حمایت از جلسات از سوی این کمیته انجام شود.

در این بازدیدها به آسیب‌شناسی در خصوص مشکلات احتمالی جلسات و نیز استفاده از تجربیات متولیان جلسات پرداخته خواهد شد. همچنین پیشنهاد شد از ظرفیت‌های فضای رسانه ملی و پیام‌رسان‌های موجود به‌منظور معرفی فعالیت‌های قرآنی و به‌ویژه جلسات قرآن استفاده شود.

انتهای پیام
captcha