نمازخواندن بوکسور آمریکایی با همبازی مسلمان خود در مسجد + فیلم
کد خبر: 4094466
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

نمازخواندن بوکسور آمریکایی با همبازی مسلمان خود در مسجد + فیلم

کلیپی از نمازخواندن «اندرو تیت»، بوکسور آمریکایی با همبازی مسلمان خود در شبکه‌های اجتماعی با تحسین گسترده کاربران همراه شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از الجزیره، تام خان، بازیکن مسلمان هنرهای رزمی مختلط، ویدئویی از  نمازخواندن خود را در کنار اندرو تیت، بوکسور آمریکایی و بازیکن کیک بوکسینگ، به اشتراک گذاشت و از تأثیر اسلام بر قلب  این ورزشکار آمریکایی که هنوز مسلمان‌شدن خود را اعلام نکرده است، سخن گفت.

خان، بوکسور 35 ساله آمریکایی را انسانی با اخلاص خواند و گفت که اگرچه او هنوز اظهارات خاصی در مورد مسلمان‌شدن خود به زبان نیاورده؛ اما قلبش با اسلام است.

وی ویدئویی از نمازخواندن خود را با اندرو در حساب‌های شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و زیر آن عبارت «الحمدلله» را نوشت که با تحسین هزاران فالوور همراه شد.

خان در توضیح طولانی درباره این ویدئو و هدف بوکسور آمریکایی از نمازخواندن نوشت: اجازه دهید برخی چیزها را روشن کنم، چرا از ما در حین نمازخواندن فیلم گرفته شد، زیرا به گسترش مثبت‌اندیشی کمک می‌کند. این اولین باری بوده که تیت نماز خوانده است.

وی افزود: اندرو تیت می‌توانست در پاسخ به پیشنهاد من برای نمازخواندن نه بگوید، زیرا او می‌داند که این می‌تواند تأثیر منفی بر وضعیت او در شبکه‌های اجتماعی داشته باشد، اما خودش این کار را کرد. ما از روزها قبل برای رفتن به مسجد و نمازخواندن برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما امروز  او بود که به من یادآوری کرد که برویم.

خان ادامه داد: خوشحالم که این کار را انجام دادیم تا مردم بُعد واقعی او را ببینند و این اولین باری بود که  او در مسجد حضور داشت. من در مسجد به طور مفصل در مورد قرآن، احادیث و اعمال حضرت محمد(ص) باورهای غلط در مورد اسلام و غیره صحبت کردم.

این بازیکن مسلمان تأکید کرد: کاری که  خان انجام داد، انگیزه‌ای برای ایجاد انگیزه در کودکان است که از مذهبی‌بودن و نمازخواندن شرم نکنند.

خان در رابطه با گرویدن اندرو تیت به اسلام و ذکر شهادتین از سوی وی، ادامه داد: ما توافق کردیم که در این باره فعلا صحبتی نکند، زیرا برخی ادعا خواهند کرد که  این کار خود تصنعی است؛ اما خدا را شکر که دلی پاک و نیت پاکی دارد.

وی از کسانی که درباره اسلام‌آوردن تیت صحبت می‌کنند خواست که اجازه دهند خود او به شیوه‌ای که می‌خواهد و هر زمان خودش لازم بداند در این باره صحبت کند، زیرا تغییر سبک زندگی انسان‌ها نمی تواند سریع انجام شود، اما قبول حقیقت و باور درست امری ضروری است.

فعالان مسلمان و صفحات علاقه‌مند به اخبار مسلمانان این ویدئو را مجدداً از طریق حساب‌های خود در پلتفرم‌ها به اشتراک گذاشتند و خوشحالی خود را از این ویدئو ابراز کردند و گفتند که او الگویی برای همه کسانی است که  به دین اسلام می‌گروند.

انتهای پیام
captcha