مسئولان ناکارآمد صندلی مسئولیت را رها کنند
کد خبر: 4094995
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
امام‌جمعه یزدان‌آباد:

مسئولان ناکارآمد صندلی مسئولیت را رها کنند

امام‌جمعه یزدان‌آباد خطاب به مسئولان فرهنگی بر لزوم تبیین واقعیت‌ها تأكيد کرد و گفت: قرار نیست کسی بعد از رسیدن به مسئولیت و مقام توجهی به جوانان نداشته باشد و اگر نمی‌تواند کاری انجام دهد صندلی مسئولیت را رها کند.

حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی امام جمعه یزدان‌آباد

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی، امام‌جمعه یزدان‌آباد امروز، ۶ آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه به رعایت تقوا الهی با اشاره به سخنی از امام علی(ع) بیان کرد: پرهیزکاران راه درست را گم نمی‌کنند و خداوند تا‌ریکی‌ها را با رعایت تقوا تبدیل به نور می‌کند.

وی با بیان اینکه ما به‌عنوان شیعیان امام علی(ع) باید از ایشان پیروی کرده و تقوا داشته باشیم، افزود: کسی که تقوا دارد دچار شبهات و گرفتار حرکت‌های شیطانی نشده و مانند روزهای اخیر وارد میدان بازی دشمن نمی‌شود.

حجت‌الاسلام یزدان‌آبادی با اشاره به اقدامات آشوبگران از جمله هتک حرمت به مساجد و قرآن، گفت: تاریخ سوریه را مطالعه کنید و ببینید نتیجه تحریک مردم چیزی جز آوارگی نبود. دشمن این روزها با بهانه‌های مختلف به‌دنبال شبه‌افکنی است.

وی بصیرت و آگاهی مسلمانان برای عبور از فتنه‌ها را مهم دانست و با بیان اینکه مقدمه بصیرت، داشتن تقوا است، گفت: دشمنان و منافقان چه پاسخی در برابر خون‌های به ناحق ریخته شده‌ دارند. آنها با دروغ پراکنی آرامش را از مردم گرفته‌اند و حافظان امنیت را مورد هجمه قرار دادند.

امام‌جمعه یزدان‌آباد ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز، گفت: فضای مجازی موقعیتی برای بیان واقعیت‌ها است اما دشمن از آن برای ترور شخصیتی بعضی افراد استفاده کرد و نتیجه این شد که گروهی از نوجوانان و جوانان در مسیر اهداف دشمن حرکت کردند.

وی خطاب به مسئولان فرهنگی بر لزوم تبیین واقعیت‌ها تأكيد کرد و گفت: قرار نیست کسی بعد از رسیدن به مسئولیت و مقام توجهی به جوانان نکند و اگر نمی‌تواند کاری انجام دهد صندلی مسئولیت را رها کند.

حجت‌الاسلام ایزدی در ادامه خطاب به مسئولان شهرستان زرند مبنی بر توجه بیشتر به بخش‌های این شهرستان، به سخنی از مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در همه مذاهب و سلیقه‌ها باید وحدت داشته باشیم و امید را در مردم زنده نگه داریم زیرا دشمن در برابر ملت امیدوار و واحد هیچ کاری از پیش نمی‌برد.

انتهای پیام
captcha