آرتین پسر ایران زمین؛ قلب وطن آزرده از تنهایی تو
کد خبر: 4095288
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

آرتین پسر ایران زمین؛ قلب وطن آزرده از تنهایی تو

آرتین عزیز بگذار تا بگویم که قلب ایران از تنهایی تو، از غم کودکانه‌ات، از نگاهی که به هرطرف با تمنا در طلب نوازش مادرانه‌ای که به واسطه دستان کثیف و آلوده و قلب سیاه و تفکری پلید، از تو گرفته شده آزرده و سیاهپوش است، بدان قلب وطن آزرده از تنهایی توست پسر ایران زمین.

آرتین پسر ایران زمین

آرتین عزیز از کجا برایت بنویسم که بدانی دلمان از جنایتی سیاه و پلید در حرمی نورانی که قلبمان برای ثانیه‌ای حضور در آن مکان مقدس پرمی‌کشد، لرزید.

کاش می‌دانستی که به خون غلطیده شدن هم‌وطنان عزیزمان که پدر، مادر و برادرت نیز جزء آن شهدا هستند، ما را داغدار کرد، داغی که بر روی سینه هر ایرانی سنگینی می‌کند که تو را دلتنگ پدر، مادر و برادرت می‌بیند.

پسر ایران زمین، بدان شنیع‌ترین بشر که تفکرش برگرفته از تفکرات شیطان بزرگ است و شیاطین دست‌آموزش در همسایگی میهن عزیزمان دندان طمع به روی مردم و خاکش تیز کرده‌اند و آموزش دیده‌اند تا بدرند و خوی حیوانیشان را امروز در هر قالبی از اغتشاش تا ترور و هر روز در یک نقش و نگار می‌بینیم، تو را از دستان گرم پدر و آغوش پر مهر مادر برای همیشه محروم کرد، اما بدان در روز موعود و به وقتش به اذن پدر امت طومارشان درهم پیچیده خواهد شد به یاری خداوند.

آرتین عزیز، امروز که رسانه‌های شیطان بزرگ هر روز در بلندگوی شیطانیشان برای برخی مظلوم‌نمایی می‌کنند که مظلوم نبوده و نیستند، برایت ننوشتیم که بگوییم تو تنها شدی برای اینکه به ناحق و بدون هیچ گناهی پدر، مادر و برادرت از تو گرفته شدند، برایت ننوشتیم که مظلوم‌نمایی کنیم به مانند آنان که به واسطه دست‌های شیطانی از هر ابزای از اغتشاش و ریختن خون بیگناهان تا تخریب اموال مردم و توهین و ارعاب و ... بهره گرفتند تا باطل را مظلوم و حق را گناهکار جلوه دهند.

پسر ایران زمین امروز وطن زخم خورده از چنگ و چاقوی دشمنان است و هر روز یک داغ بر دلش می‌نشانند، اما خواهد آمد روزی که روی سیاهشان بر خاک مالیده خواهد شد به واسطه دستان توانمند جوانان این وطن و انتقام خون هزاران بیگناه که پدر، مادر و برادرت نیز جزئی از آنان‌اند گرفته خواهد شد، روزی خواهد آمد که تو جوان برومندی می‌شوی و انتقام سختی از عاملان به شهادت رساندن عزیزانت خواهی گرفت. به امید آن روز

انتهای پیام
captcha