کمال‌آفرینی هویت زنان در نهاد خانواده یک ضرورت است
کد خبر: 4096496
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

کمال‌آفرینی هویت زنان در نهاد خانواده یک ضرورت است

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: گسترش گفتمان‌هایی مانند دشمن‌شناسی و احیای هویت کمال‌آفرین زنان در نهاد خانواده و جامعه و همچنین تربیت نسل انقلابی به‌عنوان یک ضرورت بنیادین و حیاتی است.

مسئول بسیج زنان کشوربه گزارش ایکنا از بوشهر، مینا بیابانی، رئیس بسیج زنان کشور، در نشست با اصحاب رسانه با موضوع «توانمندسازی حوزه کودک، زنان، خانواده» که امروز یازدهم آبان‌ماه، در محل سالن کنفرانس کوثر محله جانبازان منطقه ۱ شهر بوشهر برگزار شد، گفت: هویت اسلامی در بین زنان و دختران جوان و نوجوان نیازمند الگوسازی و تبیین دارد.  

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در ادامه با بیان این مطلب که شعار اسلام به جایگاه زن یک نگاه متعالی همراه با آزادی عمل در عرصه‌های مختلف اجتماعی است، تصریح کرد: نگاه جهان غرب به مقام زنان در جوامع یک نگاه مبتذل و ضد فرهنگی است. 

بیابانی اظهارکرد: فعالیت زنان در جامعه اسلامی و ایرانی با یک امنیت پایدار همراه است، اما این نوع رویدادهای رفتاری در کشورهای استکباری و غربی کمرنگ است. لذا گسترش گفتمان‌های نظیر دشمن‌شناسی و احیای هویت کمال‌آفرین زنان در نهاد خانواده و جامعه و تربیت نسل انقلابی به‌عنوان یک ضرورت بنیادین و حیاتی است. 

وی گفت: در نظر داریم دوره‌های توانمندسازی و اشتغال پایدار را برای ۳۰۰ هزار بانوی سرپرست خانوار در فاز اول در کشور اجرایی کنیم. 

کمال‌آفرینی هویت زنان در نهاد خانواده نیازمند حمایت است

کمال‌آفرینی هویت زنان در نهاد خانواده نیازمند حمایت است

 

 

انتهای پیام
captcha